Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Kijk eens aan de linkerkant van dat kraampje in die doos die er staat : holala wat een bruut formaat romeinse kaarsen of zo ? :blink:

Als ik goed naar die foto kijk, zijn dat de kaarsen die wij kennen, alleen zijn deze per bundel verpakt.

Misschien kan Fred,Erik of Gerwin uitsluitsel geven

Als ik goed naar die foto kijk, zijn dat de kaarsen die wij kennen, alleen zijn deze per bundel verpakt.

Misschien kan Fred,Erik of Gerwin uitsluitsel geven

Ik kan het niet echt goed zien Donald, maar volgens mij lijkt het net een hele dikke kaars. Maar inderdaad, wie weet heeft een van de heren er een antwoordt op.

我真的很奇怪,在所有的圖片! 令人難以置信的是什麼塊!
如果一個偉大的經驗,它做的事。新年快樂 !!!!!!

我真的很奇怪,在所有的圖片! 令人難以置信的是什麼塊!
如果一個偉大的經驗,它做的事。新年快樂 !!!!!!

你新年快樂。我並不感到驚訝,我只是說不出話來. !! 這麼多美麗的塊 !! :d:d

Vandaag is het begin van het Chinees nieuwjaar.
Hun traditie:

Tussen 16:00 en 18:00 uur wordt er traditioneel gedineerd met hun familie en geliefden. Daarna wordt er vuurwerk gekocht / afgestoken (GEEN ROLLEN). Zodra het 12 uur is worden er ALLEEN maar rollen afgestoken.

Morgen de gehele dag zal er worden gestookt door de chinesen, en natuurlijk ook door ons. Met de hele groep hebben we een vrachtwagen vol gekocht voor vanavond. Dit zal afgestoken worden op het strand hier vlakbij het hotel.

Foto's en misschien ook filmpjes volgen ongetwijfeld van de heren van de crew.

Groetjes
Top Vuurwerk Rotterdam

Hallo mannen.
Het is nu 16.15 Chinese tijd en we hebben een busreis van 3 uur achter de rug.
We zijn weer terug in BaiHai. Volgens Evelien is het in Bai Hai het beste voor ons liefhebbers om het Chinese Nieuwjaar te vieren.
Ik ben net sigaretten in de binnenstad wezen kopen, en het is gewoon AMAZING.!!!
Zowat iedere winkel steekt een ratelband af. Het is een gekken huis hier.
Ik krijg tranen in mijn ogen. Zo mooi
De winkels gaan sluiten, ze gaan het Chinese Nieuwjaar vieren, maar voor de winkels gaan sluiten moet er eerst een ratelband worden geschoten.
Die hangen ze aan een touw uit het raam, of aan een boom voor hun winkel of huis.
De hele straat is rood, en de Chinezen zijn uitbundig.

We gaan straks met zijn allen eten, en Ray van de fabriek is onze gast.
Om 18.00 uur Chinese tijd gaan we het vuurwerk halen, het wordt een show van ongeveer 1.500 euro. Dat moet een leuke show worden toch?
Ray van de fabriek zorgt dat het vuurwerk bij het hotel wordt gebracht.
En het vuurwerk steken we af op een braakliggend terrein bij het hotel.
We laten het jullie weten hoe het was.

Je krijgt hier absoluut het oud en nieuw gevoel mee.
De Chinezen doen er alleen 8 !!! dagen over tegenover wij 1 dag.

Ik kan een ieder de reis naar China aanbevelen, het is hier geweldig, het is hier goedkoop, de Chinezen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Twee nadelen: de lange en vermoeiende vlucht en je kan hier nauwelijks met Engels terecht.
Verder is het wel handig als je een gids hebt zoals wij nu Ray hebben.

We gaan weer verder met Chinees Nieuwjaar vieren.
Ik wens jullie allemaal een prettig weekeinde.

:bye::bye::bye:

Heel veel plezier daar vandaag! Wat gruwelijk ongelooflijk geweldig. Ik denk dat jullie heel wat freaks aanzetten een vette spaarpot aan te leggen! En dankzij jullie hebben we een aantal goede tips op zak ook nog :thumbup:

Geniet ervan! Met €1500 aan Chinees kostend spul moet dat wel lukken ja :droolthum

FILLEMPIES!!!!

Ik word net wakker en jullie mogen gaan stoken! Dat is stukken beter dan carnaval! Ik wens jullie ook geweldig veel plezier! Ik zit hier echt met spanning in mijn buik, wat wil ik graag filmpjes zien. :D

Geniet ervan!

als ik voor €1500,00 hier haal dan, dan kan het in mijn Caddy, daar een vrachtwagen vol. MAAK ME GEK.

in ieder geval gelukkig chinees nieuwjaar , jongens.

Hallo mannen.

Twee nadelen: de lange en vermoeiende vlucht en je kan hier nauwelijks met Engels terecht.
Verder is het wel handig als je een gids hebt zoals wij nu Ray hebben.

:bye::bye::bye:

lange reis:p ben voor 2 jaar terug naar bali geweest, eerst naar hongkong, daar 4 uur wachten en dan nog 6 uur doorvliegen naar bali, das pas lang!!!! haha.

china lijkt mij zo te lezen en zien geweldig, ga er zeker een keer heen voor O&N

groetjes en veel plezier nog!!

Het is D-day voor de Chinezen haha en daar gaan ze ook los ook hoorde ik net. Erik belde me net nog even op, die vertelde dat de gehele stad aan het stoken is, overal schiet er vuurwerk de lucht in en dan is het nog niet eens écht begonnen hahahaha. :bonk:
Ze hebben vanmiddag ergens gestaan waar ze over de stad uit konden kijken, ze zagen telkens rookwolken boven de daken uitkomen van de rollen die ze bij de sluiting van de winkels nog even stookten. :p

Fred is nu met Ruud een vrachtwagentje met vuurwerk aan het halen bij de fabriek haha, helemaal gestoord natuurlijk, zij gaan straks echt compleet los!! :handsup:

Ben razend benieuwd naar hun verslag die ze in de nacht plaatsen, als alles weggestookt is! :D Hopen op wat mooie foto's!

niet meer normaal!!!
ik wwil wel ruilen!
carnaval in ruilen voor chinees nieuwjaar (wel in nl)
ben gewoon stik jalours (ja dan ben ik pas eerlijk)
krijg ook mooie info mee hier.
jongens genietse en stookse!
en een gelukkig nieuwjaar!
het word het jaar van de tijger en das voor de chinezen redegenoeg om te knallen:D

We gaan gewoon allemaal emigreren :P Jammer dat de lonen daar navenant zijn :( of niet helemaal? Want hoe kunnen al die Chinezen zo veel stoken? Is het zelfs voor hun goedkoop? Iemand van de heren daar die daar duidelijkheid over kan geven?

Ik denk niet dat het voor hun heel goedkoop is maar dat ze er gewoon veel aan uit geven. Maar dat kan ik ook niet met zekerheid zeggen. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat het voor ons helemaal niet duur is! :D

Back
Bovenaan