Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Jonge jonge, het blijft leuk om dit topic te volgen. Ik zit weer te smullen!! Ben best een beetje jaloers (in positieve zin) op hetgeen jullie al hebben meegemaakt en wat er allemaal nog staat te gebeuren.

Blijf vooral genieten en uiteraard stoken :D

echt gaaf om dit alles te lezen, super dat jullie ons zo op de hoogte houden!
Elke dag geniet ik als ik al jullie gebeurtenissen lees, en wat een foto's zeg: Helemaal TE GEK:p:p!

Heel veel plezier nog daar, stook ze, en hou ons op de hoogte he...

Grtzzz,

TB:wink:

Verder vertelde Erik al van de Vuurwerkdrive voor ons hotel. Waanzinnig om te zien. Auto,s die voor komen rijden en hun auto vol laden met grote blokken, afrekenen en weer doorrijden. De mensen kopen zo maar wat, als ze maar vuurwerk hebben, wat een contrast met Nederland is China toch.

Mag ik 2 whopper menu's en doe er trouwens maar 2 dozen 16 x 4inch bij en enkele 150 shots 30mm.
Een vuurwerkdrive in...... ik wordt wederom weer eens niet goed als ik dat weer eens lees :D:D:D:D

Mag ik 2 whopper menu's en doe er trouwens maar 2 dozen 16 x 4inch bij en enkele 150 shots 30mm.
Een vuurwerkdrive in...... ik wordt wederom weer eens niet goed als ik dat weer eens lees :D:D:D:D

Ik zie het serieus al voor me :D

Zou toch geweldig zijn als dit hier ook gewoon zou kunnen :cool:

Inmiddels is het daar aan de andere kant van de wereld alweer avond, en zit jullie dagje vrij er alweer bijna op.

Ik ben benieuwd naar het volgende verslag (met foto's ?)

Leken wij hier maar iets meer op china :D

Geweldig leuk om die verhalen van jullie te lezen. Ongelofelijk dat dit in China allemaal zo kan terwijl in Nederland overal zo bekrompen om wordt gedaan. Toch zou ik niet graag willen dat Nederland op andere gebieden dan vuurwerk meer op China gaat lijken...

Laatst bewerkt:
Ongelooflijk wat daar allemaal mag in china :shocked:
Echt prachtig om over jullie belevenissen daar te lezen.
Keep up the good work :thumbup:

Was vandaag weer een lange dag eerst naar een groot park toe geweest met 14 man en daarna middags langs dik 20 tenten met vuurwerk geweest :) Je komt daar de gekste dingen tegen :p Prof blokken van Weco en Tsjechië maar ook diamond potjes :bonk: Wederom stuk of 20 novelties gekocht die we nog niet hadden gezien en deze vanavond gestookt. Hierna zijn we voor de blokken gegaan. Erg veel kleine blokjes en enkele grote waaronder 1 voor de Tsjechische markt man man wat een pracht blok was dat en dat voor 100 GUAN (€ 9,**). Daarna een 2" Chinees blok waarvan de helft halverwege weer naar de grond kwam :bonk:. Tevens een shell kitje gestookt die Fred had gekocht van 2". Hier zaten oa shells in met eerst een fluit en dan het effect. En tussendoor nog diverse cakes afgestoken.

Morgen gaan we O&N vieren dus dat wordt echt kicken dan gaan we 1 grote show geven en dan nachts wss de stad in om te kijken :).

Laatst bewerkt:
Schitterend allemaal weer zeg, wat een verhalen en foto's. Ook vanuit thuis is het heerlijk smullen bij jullie reis avonturen. Veel plezier morgen met oud & nieuw... Trouwens vind ik het erg raar om dat nu te zeggen:p
Stook ze!

wehehe heerlijke foto's gerwin! wat een machtige blokken zijn er daar te krijgen zeg....en dat van een kraampje..... :D

Kijk eens aan de linkerkant van dat kraampje in die doos die er staat : holala wat een bruut formaat romeinse kaarsen of zo ? :blink:

wil zelf al vanaf kleins af aan naar china niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor de cultuur en het eten daar. Dat moet je toch wel een keer hebben meegemaakt:D nu zal ik toch wel de motivatie krijgen om gewoon nog eerder naar China af te reizen en dan ook deze tijd voor een week of 4 á 6. Prachtig om te zien die belevenissen van jullie daar echt prachtig gewoon:D leef echt gewoon mee met jullie. De prijzen daar van het vuurwerk zijn ook gewoon om van te dromen:O

Ik kan zelf eigenlijk niet vinden wat zo een reis naar China ongeveer kost, ik hoop dat jullie mij daar meer over kunnen vertellen als jullie terug zijn, waar jullie natuurlijk nog lang niet over na willen denken:P

Nog een hele fijne Chinese jaarwisseling hea;)

Greetz killerdome.

Geweldig leuk om die verhalen van jullie te lezen. Ongelofelijk dat dit in China allemaal zo kan terwijl in Nederland overal zo bekrompen om wordt gedaan. Toch zo ik niet graag willen dat Nederland op andere gebieden dan vuurwerk meer op China gaat lijken...

couldn't agree more!

Heerlijke foto's weer!

Back
Bovenaan