Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

zie ik nu sneeuw liggen op het Schietveld:p of is dit zand
prima foto,s en verslag weer heren en dames :wink:
kom maar op straks met de filmpjes...heerlijk!!
ik ga hier in het koude Nederland nog maar eens van de sneeuw genieten.

groet oerend

Prachtige foto's zeg, gewoon genieten:) Die slaapplek is vergelijkbaar met bij mij met oud en nieuw dan slaap ik ook letterlijk tussen het vuurwerk alleen gelukkig niet in een tentje:wink:

Staat lekker wat vuurwerk op het schietveld zeg, wat een dozen zijn het allemaal toch, ik ben straks benieuwd naar de film als jullie weer terug zijn in dit koude land dat bedekt is met een witte laag:p

groet oerend

Moet wel zand zijn want het was daar stik warm! :D

Heeeerlijke fotos! Kan niet wachten op meer!

ziet er prachtig uit allemaal, die slaapplek van de verkopers dat is toch waanzinnig.
moet je hier doen met zulke blokken wordt gelijk de woonwijk ontruimd

In een woord zalig jullie daar zo vermakend te zien. Te zot voor worden dat busje:p.
Amuseer ze nog eventjes:wink:.

Die zal ook vast wel gemaakt zijn toch? Ben ook benieuwd, wat ik telkens hoorde was een een topgroep met een enorme gezelligheid onderling. :D

Heerlijk om de verslagen te lezen, jullie weten het ook zo te schrijven dat ik me helemaal in kan leven in jullie beleving haha, gruwelijk! :D
Ongekend wat een showtje jullie hebben neergezet daar, hopelijk zien we de uitwerking snel, dat moet een groot feest geweest zijn! Kwamen er ook veel omstanders kijken of ieder wel echt voor zich bezig?

Over matten gesproken: Mike (Mattenfreak) : This is the place for you to be.
De hele stad Bai Hai is rood gekleurd en Erik heeft wat restanten (snippers) van deze heilige rode grond voor je meegenomen.

Ooit zal ik er ook weleens komen haha en dan zal ik samen met die Chinezen alle draken verjagen. :cool: Super dat Erik ook een handje snippers heeft meegenomen haha, hij zei het aan de telefoon, kijk er nu al naar uit, even lekker snuiven! :p Prachtige foto ook van Gerwin die sexy tussen de snippers ligt haha!

Jullie hebben toch wel een betere slaapplaats gekregen toch? :wink: Naast het vuurwerk slapen is niet erg, maar op een plank, wat dun karton en een doekje als deken, nee, dat lijkt me niet ideaal. :p Valt me nog mee dat ze niet op een flowerBED liggen... :p

Jongens, geniet van die laatste dagen, stook lekker nog wat weg, want je moet wel genoeg vuurwerk gezien hebben... :wink:

groet oerend

Remco, we hebben geschoten op een braakliggend terrein vlak voor het strand.
Wat je op de schietplek ziet is zand.
Sneeuw zal hier niet zo gauw vallen, het is weliswaar kouder geworden, circa 15 graden, maar geen sneeuw.
Het publiek wat onze show gezien heeft was niet zo groot.
Ons eigen gezelschap van 35 man en een tiental Chinezen.

Vandaag was het een stuk rustiger met vuurwerk.
Veel minder als gisteren, maar toch wordt overal wel wat afgestoken.
Op het strand van BaiHai gaat het gewoon de hele avond door.
Het mooie is dat je hier continu vuurwerk kunt blijven kopen.
Je hoeft dus nooit bang te zijn om zonder vuurwerk te zijn.

Over de dag van morgen:
Morgenochtend gaan we met de bus terug naar Nanning (reis duurt 3 uur)
En van Nanning vliegen we naar Guangzhou.
Het wordt dus echt een reisdag morgen.
En overmorgen dus de vlucht van Guangzhou naar Amsterdam.
We zullen ongeveer 19.30 uur in Eemnes arriveren.

Ik ga zo maar mijn koffers pakken. We kunnen in ieder geval rustig slapen want de geesten zijn ook voor mijn kamer weggejaagd vanmorgen.
Ons hotel kent 17 verdiepingen en de draak is bij iedereen langsgeweest.
Geweldig deze traditie.

O ja bij Mc Donalds eindelijk een goed Engels sprekende Chinees tegen het lijf gelopen. En natuurlijk kent hij Nederland. Nederland het meest vrije land ter wereld, voor hem het paradijs waar je gewoon drugs mag kopen.
Gelukkig eindelijk iemand die ons land weet te vinden.

Jongens bedankt voor al jullie leuke reacties.
Als we terug zijn zal ik het complete dagboek publiceren hier.
En Erik heeft megaveel mooie foto,s geschoten, en ikzelf natuurlijk ook.

Tot dinsdag, groeten uit BaiHai, China

Fred

Aan alle mooie en leuke dingen komt een eind....

Geniet nog even van de laatste dag en avond dat er vuurwerk gestookt kan en mag worden.

Allemaal een goede terugreis gewenst!

Alvast een goede reis gewenst aan jullie allemaal! :)
Kijk er naar uit om alle verslagen, foto's en films te zien, dat wordt genieten! :p

Die Chinees kende NL van de drugs haha, nou, geef mij maar die kraampjes en constant verkoop van vuurwerk voor die prijzen en van dergelijk kaliber, die drugs mogen ze dan van hier meenemen. :p

:bye:

O ja bij Mc Donalds eindelijk een goed Engels sprekende Chinees tegen het lijf gelopen. En natuurlijk kent hij Nederland. Nederland het meest vrije land ter wereld, voor hem het paradijs waar je gewoon drugs mag kopen.
Gelukkig eindelijk iemand die ons land weet te vinden.

Voor de Chinees is Nederland het paradijs omdat wij zo 'vrij' zijn. Vergeleken met hun in ieder geval wel.
En voor de Kruitfreak uit Nederland is China het paradijs?

Massaal van land ruilen dan maar? 17 Miljoen Nederlanders naar China, 1.2 Miljard Chinezen naar Nederland :D:rolleyes:

Jongens geniet nog van de laatste dagen daar, 2 dagen zijn zo voorbij! Ik wens jullie alvast een voorspoedige terugreis:) Wat heb ik zin in de foto's/film/dagboek zeg het is jullie erg goed bevallen.

Bedankt voor de gewildige verslagen en de mooie een leuke foto's.

Nog een fijne reis verder en succes met de terugreis, want ik denk dat jullie China wel gaan missen.

Mooie verslagen weer hoor en die foto's toppie!

Geweldige verhalen weer.
De foto's spreken voor zich en ik ben zeer benieuwd naar filmpjes.
Alvast een hele goede reis gewenst, en ik spreek jullie snel.

Back
Bovenaan