Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Mannen als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig, ik wens jullie allen een hele fijne vakantie. en geniet er van en kom met mooie beelden terug.

Het eerste sms-je vak Erik is een half uurtje geleden ontvangen;

Hola, wij zijn inmiddels in het hotel, te ziek ding haha. Maar wat een reis en wat een totaal andere wereld hier! Geen Internet in dit hotel.
Morgen de stad bekijken, het is nu 22.30 hier hehe.. ff wat te eten scoren nu. Latex!

Tijdsverschil is dus 7 uurtjes met ons. Helaas geen Internet, maar ik (en anderen) zullen de ontvangen sms-jes hier natuurlijk plaatsen om jullie up to date te houden. :) Een ziek hotel dus, ben benieuwd, ze zullen ongetwijfeld wat foto's maken.

En ja, ben benieuwd wat ze gaan eten, ik gok Chinees. :p:bonk::wink:

Zeker weten, van Gerwin weet ik dat ie 8 tapes mee heeft, sowieso dus heel wat uurtjes film mogelijk haha, maar hij zal vast niet de enige zijn met een camera. Zo'n reis maak je niet vaak, misschien slechts 1 keer, dus velen zullen dat wel vastleggen dan toch? :rolleyes::D

Ha ha er is hier wel internet hoor, dat vind ik nu eens leuk dat ik dat sneller door heb dan Gerwin en Erik.

Denk dat ze nu wel slapen, was een vermoeiende dag voor de heren, o nee ze zitten nog aan het bier natuurlijk.

WE gaan er hier een geweldige reis van maken, we hebben heel wat voor ze in petto.
Leuk dat jullie alles zo volgen,

Groeten van Evelien en alle anderen van de witte tentenverhuur, want die zijn ook voor een groot deel mee naar China

Wij vinden het natuurlijk ook leuke dat jullie zo ons op de hoogte houden Evelien, dat kunnen wij zeer waarderen en zo is het toch vanuit thuis erg leuk en lijkt het zelf een beetje dat we ook op reis zijn als we jullie belevingen elke dag lezen:)
Houd ons vooral op de hoogte waar dit kan:)

Zo evve een beriechie van de crew. Na 12 uur vliegen zijn we dan toch aangekomen in China. Natuurlijk geen oog dicht gedaan in vliegtuig dus ik was zo brak als het maar kon. Eenmaal in China zijn wij en grotendeels van de groep een ierse bar ingedoken waar we het heel gezellig hebben gehad :devil: Voor de rest hebben we nog niet echt iets ondernomen maar we gaan zo ontbijten en daarna gaan we de toerist uithangen.

Syingyangsioaah, Goodmolning.. Dat was de wake-up selvice van het hotel om ons wakkel te maken voor de eerste dag china:)

Zoals al gezecht gister na de lange reis hierheen met de groep een ierse pup in gedoken, was érg gezellig:):)

Syingyangsioaah, Goodmolning.. Dat was de wake-up selvice van het hotel om ons wakkel te maken voor de eerste dag china:)

Zoals al gezecht gister na de lange reis hierheen met de groep een ierse pup in gedoken, was érg gezellig:):)

Ni Hao! :p (Hallo! :wink:)

ja dat las ik al.. hehehe een flink stuk in je kraag gezopen zeker :D als je maar leut et.. zouden we hier zeggen :)

Veel plezier daar nog, en houd ons op de hoogte van alle bevenissen! :bye:

Hehe, wij liggen hier in bed, tenminste je behoort om deze tijd in bed te liggen en jullie struinen lekker door China en hoppen van het ene vuurwerk naar het andere :D. Misschien is het dat waarom ik niet kan slapen en nu een berichtje hier zit te tikken :rolleyes:

He Chinagangers,

Leuk om al berichten van jullie te lezen, wordt zeer gewaardeerd. Zo te horen is het nu al erg gezellig haha.
Veel plezier daar en houdt ons op de hoogte!

Back
Bovenaan