Metallion Blitz

Wij werden vorig verrast door de grootte van dit doosje. Klein. Voor de verkoop vaak wat lastig. Nu bij de demo wist weer waarom we die toch hadden. Top uitwerking. Dat dit uit dat doosje komt....

Leuke gevarieerde doos. Effecten zijn lekker afwisseling, het eindsalvo indrukwekkend en gaaf ook met de crosettes ertussendoor. Leuk om mee te pakken met een freakprijs, voor de advies toch wat hoog. Gaat voorzichtig op de lijst.

Zeer aangenaam verrast door de live versie, zo op video is hij me nooit echt opgevallen. Waarom, geen idee! Kwam op de demo echt heel goed over, kleurgebruik, shapes, variatie. Deze box heeft het allemaal. Bijzonder hoe de live ervaring een mening kan bijstellen. Topproduct.

Toen ik vorig jaar deze box zag bij de demo van Mania, was ik direct al gecharmeerd van de variatie aan effecten én schietrichtingen. Ik ben echt liefhebber van boxen met verschillende schietrichtingen. De vette crossettes maakten mij ook echt warm van binnen. De prijs is ook echt prima te noemen. In de straat viel deze box niks tegen; hij maakte zijn verwachtingen helemaal waar! De boeketten zijn niet super goed gevuld, maar al met al zorgt het toch steeds voor een volle lucht, aangezien er vaak meerdere schoten tegelijk de lucht in gaan. Zeker een aanrader!

• Like
Waarderingen: BENZ
Deze komt in de straat toch wel erg lekker over hoor. Prachtige rode crosettes ook. Vet!

Dikke box ja :D
De crossetes zijn echt een hele gave toevoeging alleen op het filmpje van Darksoul vind ik ze niet helemaal lekker eruit komen.
Al met al wil ik deze zeker een keer in me collectie hebben. :cool:

Deze gaat hier voor komend seizoen ook weer op de lijst. Nogmaals de film van DarkSoul bekeken en komt toch wel erg lekker over!

Naar mijn mening is dit één van de beste (kleine) cakeboxen waar een complete show in zit. Helaas niet met heel veel kleur of een groot kaliber, maar wel één met een hele mooie opbouw richting de finale samen met verschillende schietrichtingen. Echt een aanrader!

Het geluid kan hier wat vreemd overkomen door het steegje achter de schutting. Enjoy :D

Back
Bovenaan