Metallion Blitz

Leuke box wel met veel afwisseling, maar vond het toch wel jammer dat ik hier meer dan 100 euro voor had betaald. Voelt toch een beetje als weggegooid geld. En toch kan ik de verleiding elk jaar weer niet weerstaan:p

Leuke box wel met veel afwisseling, maar vond het toch wel jammer dat ik hier meer dan 100 euro voor had betaald. Voelt toch een beetje als weggegooid geld. En toch kan ik de verleiding elk jaar weer niet weerstaan:p

Ben ik het mee eens. Had hem zelf voor 59 in de Pyro Monday actie. Voor dit geld echt top. Leuke diverse box, maar voor meer dan 100€ zijn er meerdere boxen die beter uit de verf komen

Hierbij het filmpje van de Metallion Blitz een mooi blokje voor 59 euro, maar ik sluit me aan bij biem123 voor 59 euro een goed blokje maar voor 100 euro zal ik hem niet zo snel nog 1x kopen.

Nog meer mensen met straat ervaring van deze box. Ben wel benieuwd waarom sommige niet helemaal te spreken zijn over dit blok.

Toen ik het doosje zag dacht ik dat het niet heel indrukwekkend kon worden, maar deze was het geld absoluut waard. Qua variatie kan ik geen betere box bedenken. Crossettes, spinners, ghost effect, alles dabei!

Toen ik het doosje zag dacht ik dat het niet heel indrukwekkend kon worden, maar deze was het geld absoluut waard. Qua variatie kan ik geen betere box bedenken. Crossettes, spinners, ghost effect, alles dabei!

De vraag is dan wel, hoeveel heb je er voor betaald? 59 euro of de volle mep? Want dat scheelt nogal.

Ziet er toch goed uit hoor! De mix aan effecten en shapes maken deze box uniek en de effecten zijn ook prima in orde zo te zien. Voor 90/100 euro haal je een complete box in huis.

Echt een mooi box dit door de verschillende schietrichtingen en leuke effecten. Ik vond de crossette in V-vorm het mooiste aan deze box.

P.S. die €59 was alleen met bijbestellen van €75 toch nog fors als je niet direct van plan was dit uit te geven, hier heb ik in ieder geval niet voor gekozen.

Echt een mooi box dit door de verschillende schietrichtingen en leuke effecten. Ik vond de crossette in V-vorm het mooiste aan deze box.

P.S. die €59 was alleen met bijbestellen van €75 toch nog fors als je niet direct van plan was dit uit te geven, hier heb ik in ieder geval niet voor gekozen.

Klopt inderdaad dat 75€ bijbestellen. Toevallig wel van plan, anders is het een goede marketingstunt. Ik had zelf een wat bredere spreiding van de crosettes verwacht. Nog meer mensen die er zo over denken of ben ik de enige die dit had?

Ik heb deze box meerdere malen in mijn winkelwagen gezet, en zo ook er weer uit gehaald. Op de Mania winkeliersdemo was hij zo gaaf, ja vooral die crosettes. Maar op de consumenten demo's bleek eigenlijk niemand die beleving te beschrijven in de comments.
Dus niet gekocht, en heb daar nu ook geen spijt van.

Deze alvast aangeschaft voor mijn project voor komende jaarwisseling. Toevallig iemand inspiratie voor cakes/compunds welke hier goed bij passen?

Leuke afwisselende box, maar niet meer voor die 103,- die ik er voor heb neergelegd.
Hopelijk in de outlet ergens voor een mooi prijsje verkrijgbaar.20191230_113143.jpg20191230_113340.jpg20191230_113243.jpg

Ik weet weer precies waarom hij vorig jaar hier in de straat stond, wat een prachtig gevarieerd doosje is dit zeg!! De Metallion Blitz!!

Back
Bovenaan