Metallion Blitz

Ik HOOP dat de kooi er al vanaf is gehaald. Ik zie nergens op deze doos een 1.4G logo staan, wat wettelijk verplicht is om een buitendoos (maar niet op een binnendoos). Misschien staat dat logo op de linker korte kant, die we nu niet zien. Maar ik zie ook nergens de UN-code, en het batchnummer. Dus dat pleit ook voor een binnendoos. Aan de andere kant, in zie nergens afdrukken in het karton van een ruitjespatroon van een kooi, of van stalen banden. :shy:

Ik heb hem ook besteld, maar ik heb er gewoon alle vertrouwen in.

Ach, voor die 59 euro kan het helemaal geen slechte bak zijn. Hij is klein, dat wel, maar ik denk dat deze nog steeds goed zal presteren. Met O&N zullen we het weten.

Jongens toch... op die film zie je de afdrukken van de metalen banden aan de onderkant zitten. Wees niet bang. Dit geweldige apparaat heeft een kooi.

Om aan alle onzekerheid een einde te maken, heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat hier gewoon een kooi omheen zit dus geen stress.

Domme vraag misschien... Maar wat maakt hem beter als er een kooi omheen zit? :confused:
Als een mortier, cake of cakebox de maximale hoeveelheid flash bevat voor de burst is een kooi verplicht in de omdoos. Een cakebox zonder kooi heeft dus een mindere burst en spreiding.

deze werd bij de demo van vuurwerk tilburg geschoten . maar de burst vond ik vrij slap en de boeketen ook niet echt heel groot . verder wel erg afwisselend

Deze viel ook goed in de smaak, het was de startbak om 00.15 uur, handjes al op elkaar bij iedereen en toen moest het echte geweld nog komen.

Back
Bovenaan