Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, mijn vrouw is ook besmet en vind het geweldig.....loopt zelf ook te stoken (36 jaar), en dat dan ook met strijkers en nitraten al vanaf het begin........Tsja, ik bof maar...nu mijn zoon (9) ook al maar dan wel rotjes en piraatjes.... Over geld geen gedoe en vroeger gingen we zelfs samen naar België om het te halen...... Kortom een benijdbare positie....![]()
Bij mijn vrouw wacht ik altijd tot zij ernaar vraagt. En dan krijgt ze direct een complete update, haha![]()
Mijn vrouw vind vuurwerk geweldig, maar dan wel op de geijkte momenten, zoals Oudjaar. Als ik weer eens een meeting beleg hartje zomer (soms zelfs met oliebollen en al) kijkt ze me vreemd aan, maar begrijpt ze de lol ook wel. Dat wij (de museumdudes) er een heel hobbyjaar meer kunnen vullen begrijpt ze niet en soms is ze me (terecht en begrijpelijk) even helemaal zat als ik weer eens enthousiast aan de eettafel begin te vertellen over de hobby. De oplossing daarvoor is heel simpel; ik klets over de hobby met wie het leuk vind. Bij mijn vrouw wacht ik altijd tot zij ernaar vraagt. En dan krijgt ze direct een complete update, haha
Kortom; geen probleem, zolang e.e.a. maar in balans blijft.
O ja, vroeger (jaartje of 20 geleden) toen mijn vrouw nog mijn vriendin was, hebben we 1 oudjaar gezamenlijk gevierd. Ik had toen speciaal wat verschillende strijkers uit België meegenomen om samen af te steken. Wat een feest was dat! Had ik juist voor haar van die kleine Weco mini-strijkertjes meegenomen ... Nee, die mocht ik houden. Ze wou de zwarte strijkers, want die gingen het hardst, haha. Was eigenlijk maar 1 keer zo. Nu blijft ze op afstand, maar vind het wel prachtig met oudjaar om naar te kijken en geniet met mij mee.
Cameo
Ik wou echt dat ik dat had ...
Afgelopen o&n was bijna niet leuk meer door m'n ouders, in de avond mag k twee uur afsteken en dan tot 12 uur binnen zittenk mocht eigenlijk de hele ochtend niet afsteken (omdat m'n vader nog ging werken en hij is dierenarts dus dan zouden al die beestjes schrikken), dus om 12 uur 's middags ga ik meteen naar buiten afsteken want k kan natuurlijk niet wachten, moet ik nog 2 uur wachten voordat ik mag afsteken want ze willen nog even rust
En ik mocht geen foto's maken van m'n vuurwerk en maar heel weinig filmen, en op de 30ste gingen we weg, 1 dag voor oud en nieuw
om over het budget wat ik mag uitgeven maar niet te praten
M'n zus mag een zonnebril van 130 euro kopen en ik voor 40 euro vuurwerk
ze denken vast nog steeds dat dit iets is wat over een jaartje weer over is, maar ik hoop dat ze dit jaar begrijpen dat het echt mijn hobby is
Fireworkfreak, ik weet niet hoe oud je ben, maar je ouders zijn gewoon erg voorzichtig. Als je voor 40 euro vuurwerk heb, heb je zoiezo niet 12 uur de tijd om af te steken lijkt me, dan maak het toch niet uit dat je even moet wachten.
En een zonnebril en vuurwerk kan je niet vergelijken vind ik.
Gewoon even geduld hebben, mijn ouders waren eerst ook zo, ben nu 15 en het boeit hun eigenlijk niks meer wat ik doe
Kom tallemaal wel als je ouder ben.
Mijn vrouw vind vuurwerk geweldig, maar dan wel op de geijkte momenten, zoals Oudjaar. Als ik weer eens een meeting beleg hartje zomer (soms zelfs met oliebollen en al) kijkt ze me vreemd aan, maar begrijpt ze de lol ook wel. Dat wij (de museumdudes) er een heel hobbyjaar meer kunnen vullen begrijpt ze niet en soms is ze me (terecht en begrijpelijk) even helemaal zat als ik weer eens enthousiast aan de eettafel begin te vertellen over de hobby. De oplossing daarvoor is heel simpel; ik klets over de hobby met wie het leuk vind. Bij mijn vrouw wacht ik altijd tot zij ernaar vraagt. En dan krijgt ze direct een complete update, haha
Kortom; geen probleem, zolang e.e.a. maar in balans blijft.
O ja, vroeger (jaartje of 20 geleden) toen mijn vrouw nog mijn vriendin was, hebben we 1 oudjaar gezamenlijk gevierd. Ik had toen speciaal wat verschillende strijkers uit België meegenomen om samen af te steken. Wat een feest was dat! Had ik juist voor haar van die kleine Weco mini-strijkertjes meegenomen ... Nee, die mocht ik houden. Ze wou de zwarte strijkers, want die gingen het hardst, haha. Was eigenlijk maar 1 keer zo. Nu blijft ze op afstand, maar vind het wel prachtig met oudjaar om naar te kijken en geniet met mij mee.
Cameo
Hahaha, zolang je maar niet aan mijn lontje komthey Cameo, zullen wij met elkaar trouwen? Kunnen we het hele jaar over vuurwerk kletsen en vieren we onze verjaardagen met vuurwerk op dezelfde dag.Ik hoor al dat ook jij een gouden vrouw hebt....
Afin, ik wacht je aanzoek wel af......kunnen we met grijze lontjes spelen....
Veel liefs, David.![]()