stefantvs
VWC lid
en was ik al dus bezig met het 1 en ander lenen bij de jongens uit de buurt.

1 slof astro`s en doe maar wat babypijltjes, neej joke. Wel een leuk verhaal wat je typt !

Laterzzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en was ik al dus bezig met het 1 en ander lenen bij de jongens uit de buurt.
als me moeder het bedrag hoor wat ik uit geef zeg ze dit zonde kan je beter aan mij geven en dan denk ik rot toch op en snel 1x per jaar onze dag als vuurwerkfreak besteed je nauw emaal veel ik heb vlede jaar over de 350 gehaald begong ze toch te zeiken toen ze me bestel lijst zag ongeloofijk en mijn zin daar op is mijn geld mijn zorg dat is toch waar of niet echt heb nu al over de 150 gehaald je weet wel waar
dus maar ja het is altijd dat bij mijn geweest eerst begong het met 25 toen 50 toen 100 toen 150 ja en toen 350 dus en daar ga ik dit jaar weer over heen en altijd om 12 uur snacht op oud en nieuw ik heb toch zo veel over hoe kan dat maak ik een vuur en er in met dat spul ik gooi het liever in het vuur dan dat me moeder er achter komt want dan maakt ze het nat en gooi ze het weg me pa is er gewoon cool over hij zegt ach heb ik ok vroeger gedaan dus ga je gang maar kan je niet tege houden waarom kan me moeder niet zo reageren echte nauw dat is mijn verhaal er over gr avm
Zou je niet even de moeite nemen om met leestekens te typen, zo is het bijna niet telezen.![]()
@AVM,
Wat een probleem bij jou zou kunnen zijn is dat je te lang wacht met "stoken". Dat je te veel wild bewaren voor 's avonds/'s nachts. Dit heb ik vroeger ook gehad, probeer gewoon de hele dag te genieten en rond de schemering kun je gerust met de eerste sierpotjes beginnenDan hoef je niet veel over te houden. Stook niet omdat je het kwijt moet, stook om te genieten!
![]()
@AVM,
Wat een probleem bij jou zou kunnen zijn is dat je te lang wacht met "stoken". Dat je te veel wild bewaren voor 's avonds/'s nachts. Dit heb ik vroeger ook gehad, probeer gewoon de hele dag te genieten en rond de schemering kun je gerust met de eerste sierpotjes beginnenDan hoef je niet veel over te houden. Stook niet omdat je het kwijt moet, stook om te genieten!
![]()
haha komt mij ook wel bekend voormaar als het mee zit heb ik dit jaar rond de 40 potten haha dus ook wel wat voor in de avond voor 00:00 uur
maar ik had vorig jaar al moeite met 1 gratis pot afsteken in de voor avond, uiteindelijk makkelijk 5 kunnen doen want we stonden tot 02:00 te stoken met potten (van 4 personen).
verder zijn mijn ouders niet zo moeilijk zolang ze niet horen wat het heeft gekost. ze vinden het maar zonde van me geld en zeggen dat ik het beter aan wat anders uit kan geven ... als je dan vraagt zoals aan wat dan? dan weten ze niks![]()