Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn ouders hebben dit jaar besloten me op een andere manier tegen te zitten duidelijk. Hele familie haat vuurwerk, op me zusje na, dus dat schiet ook niet op. Ze hebben dus dit jaar besloten me niet buiten Gouda te brengen, zelfs met de kortingen die kunnen oplopen als gekken. Geen geld voor de OV, nog iemand om mee te gaan. Dus, in Gouda moet ik alles bestellen. Ergste is: GEEN EEN WINKEL verkoopt Marijn/Zena of heeft zo'n geweldige korting/actie als bijvoorbeeld 123vuurwerk. Echt URG:@ Weet eigenlijk niet op wie ik t meest boos moet zijn xD
Helaas heb ik geen plaats meer in de auto. Heb namelijk zoveel dat ik nu al twijfel of het gaat passen. m'n vader had het er wel over dat hij misschien een aanhanger zou meenemen, echter schat ik deze kans klein in.
Mocht dit echter wel gebeuren dan zou je met mij mee kunnen. Ik ga namelijk naar 123vuurwerk en naar steenbergen. Je zal dus wel mee moeten naar steenbergen dan.
Herdervriend, je bent toch 19? Dan heb je toch wel een vriend ofzo die een auto heeft met wie je mag meerijden?
Herdervriend, vorig jaar ook al zo'n gezur met je ouders is het misschien een idee om ze een Prozacje te geven?Trouwens er zijn genoeg producten met het niveau van Marijn alleen hebben ze een meer commerciële naam.