Toen ik klein was kreeg ik altijd een meter pakketje. En elk jaar bleef mijn moeder het proberen of ik voor die 25 gulden niet beter iets anders kon kopen. Soms zei ik dan zelfs ja maar zodra het december was, was mijn mening al weer veranderd: ik moest en zal vuurwerk hebben. (ja je bent freak of niet.... toen al)
Toen ik vanaf mijn 15e ging werken en dus zelf mijn vuurwerk ging betalen werd het natuurlijk meer.
Nu ben ik 24 en het is weer iets meer (soms schrik ik zelf van het bedrag dat ik uitgeef... maar ja het is tenslotte een hobby).
Mijn moeder verklaart me gek als ze al het vuurwerk binnen ziet staan de laatste 3 dagen van het jaar. Maar elk jaar is ook zij de eerste die me complimenteert met het mooie spul.
Dus uiteindelijk valt al dat ''gezeur'' wel mee.
Toen ik vanaf mijn 15e ging werken en dus zelf mijn vuurwerk ging betalen werd het natuurlijk meer.
Nu ben ik 24 en het is weer iets meer (soms schrik ik zelf van het bedrag dat ik uitgeef... maar ja het is tenslotte een hobby).
Mijn moeder verklaart me gek als ze al het vuurwerk binnen ziet staan de laatste 3 dagen van het jaar. Maar elk jaar is ook zij de eerste die me complimenteert met het mooie spul.
Dus uiteindelijk valt al dat ''gezeur'' wel mee.