Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In mei gaan we naar Belgie opvakantie. We zitten 18 minuten rijden van Olen af. Ik wil als vuurwerkfreak graag effe langs, en wil voor ongeveer 65 euro besteden ofzo. hoe krijg ik dit voor elkaar?!?! ik ben 14. wat denken jullie... ?
zouden ouders dit toelaten? (ik weet het, het ligt aan wat voor ouders maar toch)
We kopen altijd vuurwerk. mn pa besteed dan ook wat. Toch betwijfel ik of het wel mag... het is illegaal en het is nog maar mei..
hebben jullie nog tips??
Gewoon vragen weet je ook waar je aan toe bent![]()
weet ik. dat ben ik ook van plan. maar weten jullie iets om bijv. te overtuigen?
Ik vind zelf 14 nog wat aan de jonge kant, maar het is ook deels afhankelijk of je je verantwoordelijk gedraagd.
En het allerbelangrijkste zal denk ik zijn je ouders ervan te overtuigen dat ze er verder geen last mee krijgen en je dus niet vroegtijdig afsteekt en/of er verdere overlast mee zal veroorzaken.
Want geloof mij; als je wordt opgepakt en je ouders krijgen een huizoeking, dan zal het ongetwijfeld de laatste keer zijn, dat jij illegaal vuurwerk in huis mag halen.