Monsterking
VWC lid
Mijn ouders laten me behoorlijk vrij ze laten me gang gaan maar laten me ook niet weer te veel me gang gaan en ik moet eerlijk zeggen opzich is dat de beste manier (TIP VOOR DE OUDERS HIER OP HET FORUM
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het zelfde hierMag gelukig zelf bepalen hoeveel ik besteed en of het nou legaal is of illegaal dat kan mijn ouders ook al niet zo veel meer schelen
![]()
Maar mijn pa zegt altijd als het huis afbrand (door bijvoorbeeld een gevallen sigaar) en er ligt een grote hoeveelheid vuurwerk , dan kan je fluiten naar je centen van de verzekering. Daarom heeft hij liever dat het in de schuur ligt.
Of is dit onzin?
Maar mijn pa zegt altijd als het huis afbrand (door bijvoorbeeld een gevallen sigaar) en er ligt een grote hoeveelheid vuurwerk , dan kan je fluiten naar je centen van de verzekering. Daarom heeft hij liever dat het in de schuur ligt.
Of is dit onzin?
+ YouTube Video | |
Pff, wat een geluk.
Mijn pa is zelf vuurwerkgek. Ik denk dat het samenspel van mijn pa, oom en neef ertoe heeft geleid dat ik ook vuurwerkgek ben geworden.
Eigenlijk zit het in de familie behalve oma, die vind het maar niks.
Ik kan zoveel opkopen tot mijn rekening leeg is, mijn pa vind illegaal vuurwerk dat ik heb fascinerend en ik kan zoveel op straat meenemen als ik wil
ik kan 1000x keer naar belgië gaan. Zolang ik, maar niet later dan 22u thuis ben.
kijk, van zo'n pa moet je het maar hebben hea![]()
tot men men 8 ste mocht ik ok niks toen begin et men een 20 gulden aan vuurwerk dat gong zo een aantal jaar door elk jaar zon rond de 50 euro.
op men 13 voor het eerst illegaal vuurwerk gehald als ik het me goed kan herinneren waren dat 2 pakjes black spiders strijkers toen zwaar opgelicht 10 euro maar ja ik wist niet beter.
op men 16e voor et eerst van me oom een paar op de leggen super vlinder gehad echt super vond ik dat toen op men 18 de voor het eerst illegaal vuurwerk gekocht bijmekaar voor een ruime 1000 euro daarnaast nog wat legaal en ben aankomend jaar van plan om een aantal karton's waaronder tt's bsc zwarte doos en een karton 3 inch ti salutes te kopen zo zie je maar met een aantal jaar naar mate je ouder word worden je ouders makelijker iedergeval de mijne ze zeggen van je bent nu 19 dus als je bepakt word betaal je de boete zelf maar nou ik heb dit de graag voor over