Meldpunt voor vuurwerkoverlast

En vuurwerkcrew mag als grootst vuurwerk info site wel is meer proberen voorlichtingen te geven. Probeer gewoon is meer media op te zoeken. En misschien wel is een Live debat met bonte. Hoe moeilijk is het om de media te bereiken. We moeten die beeld van mensen veranderen. Want heel veel mensen weten de waarheden niet. Werk sinds maanden bij een van de grootst DC,s van NL wie weet de grootste. En als je hoort hoeveel collega,s heel veel dingen verkeerd weten.

Volgens mij snappen veel mensen het niet.
Het gaat niet om geld.
Dat komt er wel linksom of rechtsom.
Tis nog geen 31 december maar wel veel klachten.dat is het probleem en dan het onverstandig stoken/slopen.
Vuurwerk is niet gevaarlijk maar het niet volgens de regels afsteken wel.
Lees hier ook een topic van wat heb jij al afgestoken.....
Deze mensen verpesten het voor ons.
En dan de zware illegale knaller als er niks over bekend is dan kopen mensen ze ook niet uit interesse zelfde als met het nieuws hoe minder er over gepraat word hoe beter.
Mochten op dit forum mensen zich aangesproken voelen om toch de informatie te geven erg jammer maar dat helpt het verbod tegen gaan nie...dus er komt een tijd van kiezen en delen
Maarja iedereen kan zijn/haar eigen mening hebben maar let op mijn woorden als er niks veranderd komt het vuurwerkverbod er!!!!

En vuurwerkcrew mag als grootst vuurwerk info site wel is meer proberen voorlichtingen te geven. Probeer gewoon is meer media op te zoeken. En misschien wel is een Live debat met bonte. Hoe moeilijk is het om de media te bereiken. We moeten die beeld van mensen veranderen. Want heel veel mensen weten de waarheden niet. Werk sinds maanden bij een van de grootst DC,s van NL wie weet de grootste. En als je hoort hoeveel collega,s heel veel dingen verkeerd weten.

Meneer Bonte is het probleem niet.

Ik snap je en ben het met je eens. Ik vind ook dat Vuurwerkcrew alles met niet Nederlands vuurwerk is moet verwijderen. Want dit wekt ook interesse van die jongeren die dingen slopen. Iedereen roept hier ik sloop niks. Maar die vernielers vinden hier ook zat info.

Dat zijn de jongeren. Maar hij laat het probleem deels verkeerd zien. Wat schieten we op met een legaal verbod ? Nog meer illegaal vuurwerk. Gevolg daarvan. Nog meer doden en gewonden. ;)

Meneer moet is praten over een zwaarvuurwerk verbod voor heel de EU. Als Polen BE het zelfde spul als in NL krijgen word het halen van illegaal spul al flink bemoeilijkt

Wie kopen deze knallers dan?
Daar ligt het probleem..
Niet bij het land want daar is geen overlast.
Wij Nederlanders willen alsmaar meer,groter en harder.
Probleem aanpakken bij het begin.
Zorgen dat er geen klachten meer komen tenminste stukken minder dat is het enigste wat helpt!!!!

Inprincipe maakt het niet uit dat da meldpunt al 10.000 klachten heeft. De legale verkoop is nog niet begonnen. Dus legaal vuurwerk kan het nooit zijn.. Nu spreekt GL zn eigen wesr tegen. Laat ze t maar droppen bij de tweedekamer. De einige conclusie word toch dat t door illegaal vuurwerk komt

En hoe komt het dat ze er daar geen last van hebben en hier wel ?

Omdat hier niks mag. Als iets mag zoals in die landen. Vallen de eerste maandjes wat meer gewonden. Maar daarna minder. Want het is niet interessant meer. Dat is het probleem van dit vervalen gouden landje. Het verbied alles. En dat vormt in dit land grote problemen.

Maarja iedereen kan zijn/haar eigen mening hebben maar let op mijn woorden als er niks veranderd komt het vuurwerkverbod er!!!!

Precies, ze zeggen wel dat er totaal geen draagvlak voor is maar ondertussen! Ons een beetje geruststellen en dan BAM! Snel een vuurwerkverbod. Dat op internetpolls bijna 60% het met de bekende afgrijselijke stelling eens is zegt genoeg...

Neem Belgie daar mag een belg al helemaal niks kopen..
Duitsland heeft ook geen harde knallers.
Dus trek je conclusie....

Roep het al vaker.. Knalvuurwerk zou gewoon Europees breed beperkt moeten worden tot wat matten en ouderwetse shisings met goed kruit erin, al het overige knalvuurwerk in heel Europa verbieden. Voor de rest alleen nog siervuurwerk toestaan.

En de helft (misschien wel meer) zijn gewoon nep meldingen...

Ja idd

en dan nog iets:

Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft
uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat deze niet geschikt is voor publicatie
op telegraaf.nl.

http://www.telegraaf.nl/wuz/profiel/1/telegraafartikel/10000meldingenvanvuurwerkoverlast3

Met vriendelijke groeten,

Het moderatingteam van Telegraaf Community

"PS. Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

" 10.000 meldingen op 17 miljoen inwoners. Boehoe he, wat een aanstellers!

Dat was dus ook de reactie die ik ingediend had. Dus ja... Niet serieus te nemen en een serieuze politicus en beleidmaker laat zich niet beinvloeden door een paar krantjes met mislukte journalisten

Zo hé! Al 0,09% van de bevolking heeft last van vuurwerk. Daarvan moeten we nog bedenken dat de helft misschien nog wel eens nep kan zijn.

Arno Bonte krijgt nu echt veel aandacht... En daar gaat het hem om, publiciteit.

Overlast wordt niet veroorzaakt door het legale vuurwerk wat elk jaar weer door vele gezinnen/straten in nederland wordt afgestoken, maar door de ver******ing van de Nederlandse maatschappij door het softe optreden van de afgelopen decennia. Ik ben opgevoed met het fatsoen dat je van andermans en publiek bezit af moet blijven en dat politie/brandweer/ambulance personeel (maar ook de gewone burger) met respect worden behandeld/benaderd. Zo voedt ik mijn kinderen ook op.

Deze actie van uw partij is de zoveelste poging om de vuurwerktraditie om zeep te helpen. Stop daarmee en ga de ver******ing van de maatschappij aanpakken, dan is dan ook meteen de oplossing voor de problemen langs de amateursportvelden, het uitgaansleven en het verkeer. Dit zou toch meer prioriteit moeten krijgen, in plaats van deze zinloze hetze tegen het consumentenvuurwerk.

Mwah ik denk niet dat Arno Bonte hier iets tegen kan doen aangezien de Groenlinks partij net als de partij voor de dieren en de SGP niet serieus word genomen(met alle respect voor de stemmers hier).
Over prioriteiten stellen: Dit gebeurt dit jaar al vaak genoeg, de partij die ons land leid, de VVD onder leiding van dorpspastoor Rutte en Opstelten die al een aantal jaar vormen van dementie vertoont. De werkloosheid stijgt samen met de criminaliteit maarnee de wietpas gaat voor, totaal overbodig later ook weer afgeschaft(heeft ook geen geld gekost:no:). Er worden scheidsrechters in elkaar geslagen de maatschappij verloederd maarnee nog geen 1% procent van NL heeft last van knallen van vuurwerk waarschijnlijk komt 90% van de klachten van bejaarde, groenlinksstemmers of mensen met kinderen(wat enigzins te begrijpen is) dan vind ik die klachten nog wel meevallen, dit gebeurt al jaren rondom november-december. Het word net zo lang uitgesteld en weggewuifd totdat de echte problemen uit de klauwen zijn gelopen.

Ik reageer eigenlijk nooit, maar lees elke dag wel mee, maar wil nu wel even reageren.; Elk jaar weer hetzelfde gezeik of van groen links of van een ander geiten wollen sokken clubje :cry:. Ik ga er van uit dat het verbod er nooit komt, omdat het vuurwerkbeleid steeds meer europees geregeld word (ce) enz. Maar je weet het maar nooit in dit landje, zelf regels opstellen kunnen ze als de beste (ract) enz. In de media krijgt groen links met zijn `knallende`plan weer volop aandacht. Vanaf onze kant daar in tegen weer niets. Kunnen importeurs, dealers, forums, niet eens gezammelijk actie ondernemen, en een keer een artikel schrijven in een grote krant?. Desnoods moet het maar wat kosten. Een artikel om alle misverstanden die de media de wereld in slingeren zoals vuurwerkbommen :bonk: of `zo krachtig als een granaat :idea: . Dan hoort de bevolking waarvan 99 % geen flauw benul van vuurwerk heeft het ook eens van onze kant. als dit niet gebeurt ben ik bang dat ik binnen kort weer naar het buitenland moet, voor mij niet zon probleem , woon 5 minuten van de grens, maar voor de andere liefhebbers een `beetje` jammer.

Ja idd

en dan nog iets:

Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft
uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat deze niet geschikt is voor publicatie
op telegraaf.nl.

http://www.telegraaf.nl/wuz/profiel/1/telegraafartikel/10000meldingenvanvuurwerkoverlast3

Met vriendelijke groeten,

Het moderatingteam van Telegraaf Community

"PS. Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

" 10.000 meldingen op 17 miljoen inwoners. Boehoe he, wat een aanstellers!

Dat was dus ook de reactie die ik ingediend had. Dus ja... Niet serieus te nemen en een serieuze politicus en beleidmaker laat zich niet beinvloeden door een paar krantjes met mislukte journalisten
Dit is precies de reden waarom ik normaal niet reageer op de telegraaf. Als je eerlijk bent en ècht zegt wat je vindt wordt je reactie niet geplaatst.

Ik zei dit, werd ook niet geplaatst:
Zo'n meldpunt is nutteloos. Wat wil men nou bereiken? Als er asociaal gedrag plaatsvindt zoals spullen opblazen en harde knallen in de woonwijk is er al een veel beter meldpunt: de politie. Groenlinks wil alleen maar vuurwerk verbieden en probeert nu met een of ander nikszeggend meldpunt het zo te laten lijken alsof er ineens gigantisch veel klachten zijn. Terwijl consumentenvuurwerk nog niet verkocht wordt? Ik vond dit wel een goeie van geenstijl:
http://www.meldpuntgroenlinks.nl/

Echt een ***krant.

Dit werd blijkbaar wel geplaast:
"Elk jaar vallen er meer slachtoffers en neemt de overlast toe."
LEUGENS. Er vallen al jaren structureel ieder jaar minder slachtoffers, en dat weet groenlinks dondersgoed. Vorig jaar waren er zelfs 0 doden. In bijna alle gevallen gaat het ook nog eens om zelfgemaakte bommen wat geen vuuwerk te noemen is.
Houd het a.u.b. bij de feiten!!!!

Ik reageer eigenlijk nooit, maar lees elke dag wel mee, maar wil nu wel even reageren.; Elk jaar weer hetzelfde gezeik of van groen links of van een ander geiten wollen sokken clubje :cry:. Ik ga er van uit dat het verbod er nooit komt, omdat het vuurwerkbeleid steeds meer europees geregeld word (ce) enz. Maar je weet het maar nooit in dit landje, zelf regels opstellen kunnen ze als de beste (ract) enz. In de media krijgt groen links met zijn `knallende`plan weer volop aandacht. Vanaf onze kant daar in tegen weer niets. Kunnen importeurs, dealers, forums, niet eens gezammelijk actie ondernemen, en een keer een artikel schrijven in een grote krant?. Desnoods moet het maar wat kosten. Een artikel om alle misverstanden die de media de wereld in slingeren zoals vuurwerkbommen :bonk: of `zo krachtig als een granaat :idea: . Dan hoort de bevolking waarvan 99 % geen flauw benul van vuurwerk heeft het ook eens van onze kant. als dit niet gebeurt ben ik bang dat ik binnen kort weer naar het buitenland moet, voor mij niet zon probleem , woon 5 minuten van de grens, maar voor de andere liefhebbers een `beetje` jammer.

Dat nooit voor elkaar krijgen heb ik ook mijn twijfels bij. Nederland kan immers al verbazingwekkend lang onder de EU-regels uitkomen. En zoals al eerder genoemd zegt tot mijn spijt het feit dat krap 60% van de Nederlanders een vuurwerkverbod wil ook veel. Eerst ons geruststellen dat er geen draagvlak is en dan toeslaan. Dan kan je ook nog gaan zeggen: ja, ik ga door met stoken, roep dat maar eens als je een gevangenisstraf kan krijgen. 1 afsteken zal wel gaan maar uren stoken zal er dan niet meer inzitten. maar als het volledig illegaal is, is er ook weinig aan!

Back
Bovenaan