Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En vuurwerkcrew mag als grootst vuurwerk info site wel is meer proberen voorlichtingen te geven. Probeer gewoon is meer media op te zoeken. En misschien wel is een Live debat met bonte. Hoe moeilijk is het om de media te bereiken. We moeten die beeld van mensen veranderen. Want heel veel mensen weten de waarheden niet. Werk sinds maanden bij een van de grootst DC,s van NL wie weet de grootste. En als je hoort hoeveel collega,s heel veel dingen verkeerd weten.
Maarja iedereen kan zijn/haar eigen mening hebben maar let op mijn woorden als er niks veranderd komt het vuurwerkverbod er!!!!
Neem Belgie daar mag een belg al helemaal niks kopen..
Duitsland heeft ook geen harde knallers.
Dus trek je conclusie....
10.000 meldingen op 17 miljoen inwoners. Boehoe he, wat een aanstellers!
En de helft (misschien wel meer) zijn gewoon nep meldingen...
Overlast wordt niet veroorzaakt door het legale vuurwerk wat elk jaar weer door vele gezinnen/straten in nederland wordt afgestoken, maar door de ver******ing van de Nederlandse maatschappij door het softe optreden van de afgelopen decennia. Ik ben opgevoed met het fatsoen dat je van andermans en publiek bezit af moet blijven en dat politie/brandweer/ambulance personeel (maar ook de gewone burger) met respect worden behandeld/benaderd. Zo voedt ik mijn kinderen ook op.
Deze actie van uw partij is de zoveelste poging om de vuurwerktraditie om zeep te helpen. Stop daarmee en ga de ver******ing van de maatschappij aanpakken, dan is dan ook meteen de oplossing voor de problemen langs de amateursportvelden, het uitgaansleven en het verkeer. Dit zou toch meer prioriteit moeten krijgen, in plaats van deze zinloze hetze tegen het consumentenvuurwerk.
Dit is precies de reden waarom ik normaal niet reageer op de telegraaf. Als je eerlijk bent en ècht zegt wat je vindt wordt je reactie niet geplaatst.Ja idd
en dan nog iets:
Beste lezer,
U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft
uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat deze niet geschikt is voor publicatie
op telegraaf.nl.
http://www.telegraaf.nl/wuz/profiel/1/telegraafartikel/10000meldingenvanvuurwerkoverlast3
Met vriendelijke groeten,
Het moderatingteam van Telegraaf Community
"PS. Dit is een automatisch gegenereerd bericht.
" 10.000 meldingen op 17 miljoen inwoners. Boehoe he, wat een aanstellers!
Dat was dus ook de reactie die ik ingediend had. Dus ja... Niet serieus te nemen en een serieuze politicus en beleidmaker laat zich niet beinvloeden door een paar krantjes met mislukte journalisten
Zo'n meldpunt is nutteloos. Wat wil men nou bereiken? Als er asociaal gedrag plaatsvindt zoals spullen opblazen en harde knallen in de woonwijk is er al een veel beter meldpunt: de politie. Groenlinks wil alleen maar vuurwerk verbieden en probeert nu met een of ander nikszeggend meldpunt het zo te laten lijken alsof er ineens gigantisch veel klachten zijn. Terwijl consumentenvuurwerk nog niet verkocht wordt? Ik vond dit wel een goeie van geenstijl:
http://www.meldpuntgroenlinks.nl/
"Elk jaar vallen er meer slachtoffers en neemt de overlast toe."
LEUGENS. Er vallen al jaren structureel ieder jaar minder slachtoffers, en dat weet groenlinks dondersgoed. Vorig jaar waren er zelfs 0 doden. In bijna alle gevallen gaat het ook nog eens om zelfgemaakte bommen wat geen vuuwerk te noemen is.
Houd het a.u.b. bij de feiten!!!!
Ik reageer eigenlijk nooit, maar lees elke dag wel mee, maar wil nu wel even reageren.; Elk jaar weer hetzelfde gezeik of van groen links of van een ander geiten wollen sokken clubje. Ik ga er van uit dat het verbod er nooit komt, omdat het vuurwerkbeleid steeds meer europees geregeld word (ce) enz. Maar je weet het maar nooit in dit landje, zelf regels opstellen kunnen ze als de beste (ract) enz. In de media krijgt groen links met zijn `knallende`plan weer volop aandacht. Vanaf onze kant daar in tegen weer niets. Kunnen importeurs, dealers, forums, niet eens gezammelijk actie ondernemen, en een keer een artikel schrijven in een grote krant?. Desnoods moet het maar wat kosten. Een artikel om alle misverstanden die de media de wereld in slingeren zoals vuurwerkbommen
of `zo krachtig als een granaat
. Dan hoort de bevolking waarvan 99 % geen flauw benul van vuurwerk heeft het ook eens van onze kant. als dit niet gebeurt ben ik bang dat ik binnen kort weer naar het buitenland moet, voor mij niet zon probleem , woon 5 minuten van de grens, maar voor de andere liefhebbers een `beetje` jammer.