Meldpunt voor vuurwerkoverlast

Er staat u mag zovaak als u wilt ergens melding van maken.
Dus Arno heeft een compagnie van anti vuurwerk mensen ingehuurd om deheletijd anti vuurwerk meldingen in te sturen.
En zo 300 meldingen per dag doen terwijl er 5 meldingen echt zijn en de rest verzonnen onzin!

Ik hoop dat de politiek er ook zo naar kijkt, maar dat verwacht ik wel!

Hoe kun je nu tegen een meldpunt zijn waar vuurwerkoverlast en vandalisme d.m.v. vuurwerk gemeld kan worden? Niet alleen zijn de kosten voor ons, maar ook de gevolgen. Het is echt niet meer ondenkbaar dat er binnen een aantal jaren maatregelen genomen worden.

Juist wij moeten blij zijn dat er nu meer gefocust wordt op het melden van overlast en vandalisme in plaats van te praten over verboden.
Dit is niet hoe het meldpunt bedoeld is. Er wordt juist wel, keihard, gepraat over verboden. De klachten worden niet behandeld om mensen op te pakken, maar worden ingediend bij de Tweede Kamer, en wel om het volgende te bewerkstelligen:

Bonte lobbyt samen met zijn Haagse collega David Rietveld al langere tijd voor een andere vuurwerktraditie. Ze pleiten voor minder consumentenvuurwerk en meer professionele shows: ''Ons ideaalbeeld voor Nederland is het Australische model, waar vuurwerk alleen professioneel wordt afgestoken", aldus Bonte.
Zó een meldpunt is nìet goed voor ons op wat voor manier dan ook.

Dit is niet hoe het meldpunt bedoeld is. Er wordt juist wel, keihard, gepraat over verboden. De klachten worden niet behandeld om mensen op te pakken, maar worden ingediend bij de Tweede Kamer, en wel om het volgende te bewerkstelligen:

Zó een meldpunt is nìet goed voor ons op wat voor manier dan ook.

Elk jaar neemt de druk toe...voor 2020 zitten wij zonder consu. vuurwerk??? :shocked:

Ik heb net 30 meldingen toegevoegd van iemand die als overlast: "Ik ben een leugenaar en een boomknuffelaar" had gemeld. Een ene Arno Bonte met emailadres [email protected]. Is er geen computerfreak die een MS-dos aanval op die site kan uitvoeren? Ff overladen tot 3 januari?

Hoe meer aandacht hoe slechter voor de freaks.

Meldpunt voor overlast dat is niet eens zo'n gek idee dan halen ze de nepfreaks er tussen uit!
slopen en overlast veroorzaken is gewoon een groot probleem.

Goed, daar had ik dan even overheen gelezen. Maar het idee van een meldpunt voor overlast en vandalisme op zich is, naar mijn mening, helemaal geen slecht idee.

Dat Bonte en Rietveld dit dan gebruiken om hun persoonlijke agenda's na te streven is weer iets minder natuurlijk...

Waarom dan niet een site waar je vandalisme kunt melden, Met of zonder vuurwerk?

Dit is gewoon vuurwerk in een slecht daglicht zetten. En dan kom jij weer met je illegale vuurwerk maar dit geldt ook voor legaal consumentenvuurwerk. Met de voorverkoopdagen zal die teller omhoog schieten. Nee, vandalisme melden vind ik goed maar dan wel al het vandalisme en niet alleen door vuurwerk

Is er geen computerfreak die een MS-dos aanval op die site kan uitvoeren? Ff overladen tot 3 januari?
MS-dos, dat heb ik al decennia niet aangeraakt! :) En een DDoS zou leuk zijn, eventjes mailtje naar onze anonieme internet superhelden sturen dan?

kijk eens hoeveel ze verdienen met de vuurwerk verkoop elk jaar.
als ze dat zo nodig willen verbieden lopen ze miljoenen mis.
en prof shows zijn erg duur dus ze verdienen er echt helemaal niks mee?!

1500 meldingen vuurwerkoverlast ROTTERDAM - Bij een internetmeldpunt voor vuurwerkoverlast, ingesteld door lokale GroenLinksfracties, zijn het eerste weekend meer dan 1500 meldingen van overlast binnengekomen. Dat liet GroenLinks-fractievoorzitter Arno Bonte uit Rotterdam zondagavond weten. De klachten zijn vooral afkomstig uit de regio's Rotterdam en Den Haag.

„De klachten gaan vooral om overlast door vuurwerkbommen en bijvoorbeeld harde knallen in de nacht”, aldus Bonte. „Ook gaat een aantal meldingen over vernieling door vuurwerk en stress bij huisdieren door knalvuurwerk.”

15 lokale fracties van de partij initieerden de website vuurwerkoverlast.nl. De fracties zetelen onder meer in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Delft, Nijmegen, Haarlem, Oss, Zoetermeer en Zwolle. De bedoeling is dat na 1 januari een bundeling van de meldingen aan de Tweede Kamer wordt geboden en dat burgemeesters om extra maatregelen wordt gevraagd.

Bron: telegraaf.nl

Hoi..

Pikken we dat klachtenformulier van Arno Bonte? Nee natuurlijk niet.
Roep jullie als freaks daarom op dat ding ook zoveel mogelijk vol te spammen met klachten over Arno Bonte en Groenlinks zelf!

United we stand!

Gr,
Patrick

Ik wil niet oproepen tot geweld ofzo.

Maar ik denk dat hun bijeenkomsten of demonstraties te verstoren meer zin heeft dan die site vol te spammen.

kijk eens hoeveel ze verdienen met de vuurwerk verkoop elk jaar.
als ze dat zo nodig willen verbieden lopen ze miljoenen mis.
en prof shows zijn erg duur dus ze verdienen er echt helemaal niks mee?!

Buiten dat zijn er niet eens voldoende certificaathouders in NL om overal een show te schieten.
Stel dat iedereen s'nachts strontlazures naar zo'n grote show toe zou moeten, komt zeker de veiligheid ten goede.
Tevens valt een verbod niet te handhaven, is geen capaciteit voor of wilden ze het leger in gaan zetten ofzo? Dit werkt alleen averrechts en levert miljardenschades op.

Het is makkelijk om, na het openen van het meldpunt ook daadwerkelijk een melding te maken...
Wanneer je een hekel aan vuurwerk hebt is de meeste geringe knal al genoeg...

Stuur zoveel mogelijk berichten naar het meldpunt hoe het ook kan, en dat goeden onder de kwaden lijden:idea:

Jullie weten allemaal, dat ze al die meldingen niet gaan doorlezen om te kijken of deze wel echt of nep zijn? Jullie gaan nu wel allemaal valse meldingen maken. Maar daardoor stijgt die meter van het totaal aantal meldingen alleen maar. En lijkt het dus alsof veel mensen last hebben van de overlast. Misschien is het een beetje overdreven gekeken. Maar als je dan toch die hele rotzooi wilt bereiken, er staat een mailknop rechts onderaan de website.

Ik krijg zin om die website te hacken, ookal kan ik niet hacken.

Back
Bovenaan