Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier nog eentje. Waarom zal het niet behandeld zijn? Wilden poll van vandaag nog meetellen?
Die kans bestaat. Maar het slachtschandaal willen ze zo snel mogelijk behandelen en armoede tijdens sinterklaas is natuurlijk ook actueel. Vuurwerk kan gemakkelijk een dag of 2 later.
En ingevuld. Ze willen een groter publiek bereiken denk ik. Ben ik naïef als ik denk dat ik niet geloof dat dit onderzoek bewust beïnvloed wordt ? Dat denk ik namelijk ....
Goeie!Schiet mij net te binnen: als ik vuurwerkdealer zou zijn, en zou denken dat er nu serieus aan mijn toekomstige inkomsten wordt gemorreld, dan zou ik als de wiedeweerga alle klanten waarvan ik een mailadres heb, een mail sturen met de link naar de pagina van 1Vandaag. Met het dringende verzoek om hun stem te laten horen. En ik zou ook iets met Facebook c.q. Twitter doen.
Schiet mij net te binnen: als ik vuurwerkdealer zou zijn, en zou denken dat er nu serieus aan mijn toekomstige inkomsten wordt gemorreld, dan zou ik als de wiedeweerga alle klanten waarvan ik een mailadres heb, een mail sturen met de link naar de pagina van 1Vandaag. Met het dringende verzoek om hun stem te laten horen. En ik zou ook iets met Facebook c.q. Twitter doen.
Goeie!
Snap sowieso niet dat je vanuit hen zo weinig hoort. Frits Broks is eigenlijk de enige die je af en toe hoort. Groeneveld hoorde je onlangs wel bij monde van BPN, maar dat werkte eigenlijk averechts...![]()
Al die shops hebben toch een mailingslist voor hun reclame? Nou, dit is beter dan reclame, dit is voor het behoud van consumentenvuurwerk! Niet voor verkoop van 1 jaar, maar jarenlang!
Volgens mij bedoel je het tegenovergestelde van wat je schrijft?