Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Die kans bestaat. Maar het slachtschandaal willen ze zo snel mogelijk behandelen en armoede tijdens sinterklaas is natuurlijk ook actueel. Vuurwerk kan gemakkelijk een dag of 2 later.

Poll van vandaag had makkelijk kunnen worden meegenomen. Is wel vaker gebeurd dat een enquete die 's morgens werd uitgezet dezelfde avond al werd behandeld. Maar goed, de actualiteit laat zich niet dwingen natuurlijk.

Erg benieuwd of we de komende dagen iets gaan zien. 't Zal toch niet dat Knalpot gelijk heeft. Snap zijn achterdocht wel. Er zijn in het verleden immers polls weggemoffeld die ongunstig waren voor de vuurwerkhaters.

Op de site van 1Vandaag staat sinds vanochtend onder het kopje Actueel het volgende: Geef je mening; moet vuurwerk verboden worden.

Klik je dat aan, kom je terecht op de site van het Opiniepanel en zie je: Geef nu ook hier online en anoniem je mening via het Opiniepanel van EenVandaag. De uitslag is donderdag te zien in onze uitzending!

Klik je op 'hier', krijg je de vuurwerkvragen uit de jongste twee enquetes te zien. Als je die allemaal hebt ingevuld, krijg je de vraag of je vaker mee wilt doen aan het Opniniepanel en zo ja, of je je mailadres wilt invullen.

Kortom: ze zoeken mensen die de vuurwerkvragen in willen vullen ZONDER dat die lid zijn van het Opiniepanel, terwijl de antwoorden van die mensen kennelijk wel worden verwerkt onder de vlag van het Opiniepanel.

Online en anoniem je mening geven hier: https://eenvandaag.avrotros.nl/panel...rboden-worden/

Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst!

Gijs Rademaker zal de uitslagen aankomende donderdag presenteren in EenVandaag.

Let op: u moet nog wel uw lidmaatschap bevestigen!
Op het e-mailadres dat u hebt opgegeven ontvangt u nu een e-mail met een link om uw aanmelding bij het EenVandaag Opiniepanel te bevestigen. Klik op de link in deze mail, anders kunnen wij u niet uitnodigen voor nieuwe onderzoeken en tellen uw antwoorden niet mee in onze uitslagen.

Als u bevestigd heeft, krijg u onze nieuwe onderzoeken vanzelf in uw e-mail.

En ingevuld. Ze willen een groter publiek bereiken denk ik. Ben ik naïef als ik denk dat ik niet geloof dat dit onderzoek bewust beïnvloed wordt ? Dat denk ik namelijk ....

Dit is echt heel sneaky van Eenvandaag.. normaal kan het alleen op uitnodiging en nu is het ineens openbaar..

Zeker teveel mensen die tegen een verbod hebben gestemd waardoor ze het nu op een andere manier proberen.

En ingevuld. Ze willen een groter publiek bereiken denk ik. Ben ik naïef als ik denk dat ik niet geloof dat dit onderzoek bewust beïnvloed wordt ? Dat denk ik namelijk ....

Volgens mij bedoel je het tegenovergestelde van wat je schrijft?

Schiet mij net te binnen: als ik vuurwerkdealer zou zijn, en zou denken dat er nu serieus aan mijn toekomstige inkomsten wordt gemorreld, dan zou ik als de wiedeweerga alle klanten waarvan ik een mailadres heb, een mail sturen met de link naar de pagina van 1Vandaag. Met het dringende verzoek om hun stem te laten horen. En ik zou ook iets met Facebook c.q. Twitter doen.

Schiet mij net te binnen: als ik vuurwerkdealer zou zijn, en zou denken dat er nu serieus aan mijn toekomstige inkomsten wordt gemorreld, dan zou ik als de wiedeweerga alle klanten waarvan ik een mailadres heb, een mail sturen met de link naar de pagina van 1Vandaag. Met het dringende verzoek om hun stem te laten horen. En ik zou ook iets met Facebook c.q. Twitter doen.
Goeie!
Snap sowieso niet dat je vanuit hen zo weinig hoort. Frits Broks is eigenlijk de enige die je af en toe hoort. Groeneveld hoorde je onlangs wel bij monde van BPN, maar dat werkte eigenlijk averechts... :no:

Al die shops hebben toch een mailingslist voor hun reclame? Nou, dit is beter dan reclame, dit is voor het behoud van consumentenvuurwerk! Niet voor verkoop van 1 jaar, maar jarenlang!

Exact zou ik ook doen, maar ik roep al vaker dat ik die partijen maar erg tam vindt en zich wel heel makkelijk naar de slachtbank laten duwen. Hoe moeilijk is het om even steun te vragen bij je klanten, liefhebbers.

Neem bijvoorbeeld valk vuurwerk (rene) die heeft volgens mij iets 8.000 bestellingen per jaar..
stuur ze een bericht, heb je meteen weer een contactmoment met je klant, drop er een mooie aanbieding tussen wat weer omzet genereert en laat er 25% daadwerkelijk wat mee doen... heb je toch 2000 meldingen bij 1 vandaag en een beetje omzet erbij. Mes snijdt aan twee kanten zo niet drie kanten.

TERECHT PUNT!!

Zojuist gedaan, op https://twitter.com/traditie en https://www.facebook.com/DeVuurwerktraditie/

Don't give up this fight!

Goeie!
Snap sowieso niet dat je vanuit hen zo weinig hoort. Frits Broks is eigenlijk de enige die je af en toe hoort. Groeneveld hoorde je onlangs wel bij monde van BPN, maar dat werkte eigenlijk averechts... :no:

Al die shops hebben toch een mailingslist voor hun reclame? Nou, dit is beter dan reclame, dit is voor het behoud van consumentenvuurwerk! Niet voor verkoop van 1 jaar, maar jarenlang!

Misschien kunnen de actieven hier met spoed de dealer benaderen waar ze hun spullen halen? Vele handen maken licht werk. Tijd dringt wel een beetje, denk ik.

Beste is om te bellen, lijkt mij. Mails worden mogelijk niet of te laat gezien.

Zou trouwens goed kunnen dat een dealer zwaarwegende redenen heeft om niet mee te doen. In dat geval natuurlijk dat standpunt altijd respecteren!

Ik geloof echt niet dat ze bij 1 vandaag er baat bij hebben om een vuurwerkverbod te stimuleren. Je bent natuurlijk nooit helemaal neutraal (kan beide kanten zijn), maar een beetje journalist neemt zijn werk wel serieus mag ik hopen ...

Back
Bovenaan