Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb net nog zwarte Piet enquête ingevuld kreeg vanavond de mail nog. Missch nog een paar mensen die dat ook hadden...
Ook met gehad en meteen ingevuld.
Net een vragenlijst over zwarte piet ingevuld, had ik gisteren ontvangen...
Haha net de zelfde ingvuld![]()
Ik heb gisteren ook pas de mail gehadden van de zwarte pieten enquête. Begin van de week al aangemeld, uiteraard wel gelijk ingevuld
Welke mailprovider hebben jullie gebruikt bij aanmelding?
Nog veel meer mensen moeten zich aanmelden! Die pak-hem-beet 75 man die nu ingeschreven staan is natuurlijk leuk, maar slechts een druppel op een gloeiende plaat! Er zouden zich minimaal 3000 mensen op moeten geven voor je echt een beetje verschil gaat maken.
Is het geen idee dat iemand dit topic ook ff bij de buren aanmaakt, als dat nog niet gedaan is?
uitslag van 2016, best shocking moet ik zeggen... dit jaar gaan we er tegenin mensen.
Hoe vindt u dat de regelgeving in Nederland zou moeten zijn?
Algeheel verbod: vuurwerk helemaal verbieden: 15%
Gedeeltelijk verbod: binnen een gemeente zones instellen waar geen vuurwerk afgestoken
mag worden: 28%
Verbod voor particulieren: alleen gemeentelijke vuurwerkshows toestaan: 33%
Geen verbod: iedereen mag zelf vuurwerk afsteken: 23%
Weet niet / geen mening: 1%
Nog veel meer mensen moeten zich aanmelden! Die pak-hem-beet 75 man die nu ingeschreven staan is natuurlijk leuk, maar slechts een druppel op een gloeiende plaat! Er zouden zich minimaal 3000 mensen op moeten geven voor je echt een beetje verschil gaat maken.
Is het geen idee dat iemand dit topic ook ff bij de buren aanmaakt, als dat nog niet gedaan is?
Okay. Ik heb mij gebaseerd op de inleidende tekst van dat onderzoek, die dus zeer misleidend is.
In die tekst staat namelijk: Zes op de tien ondervraagden (60%) zouden het liefst zien dat vuurwerk in hun eigen gemeente wordt verboden en dat daarvoor in de plaats een door de gemeente georganiseerde vuurwerkshow komt. Hier peilt EenVandaag al jaren draagvlak voor.
Terwijl uit de cijfers in het door jou aangehaalde rapport blijkt dat slechts 48 procent voor een (totaal)verbod op vuurwerk is.
Journalistiek prutswerk dus bij 1Vandaag of bewuste manipulatie van het volk. Wie zal het zeggen. Alle reden om dit opiniepanel eens kritisch te gaan volgen.