Aftellen naar 2018 voor alle leden!

Hele gave filmpjes weer heren, bedankt voor het delen.
Goed voor de sfeer dit.

Prachtige beelden komen er voorbij in dit topic..hulde!! Bij deze onze trailer 2017/2018. Ruim 5 minuten aan fragmenten en foto's van wat er nog allemaal te wachten staat op een kanaal...

Prachtige beelden komen er voorbij in dit topic..hulde!! Bij deze onze trailer 2017/2018. Ruim 5 minuten aan fragmenten en foto's van wat er nog allemaal te wachten staat op een kanaal...

Wat blijft dit toch een geweldig topic. De mooiste producten komen voorbij en zo ook in de trailer van Jakhal. Welk artikel zien we vanaf 1:40 min? Doet me een beetje denken aan de Snowstorm van Evo, maar die heeft alleen blauw. Op 4:20 min zien we nog een uniek effect, een dubbele crackling mine. Ik ben reuze benieuwd welke dit is. Bedankt voor het delen van de beelden!

Final Frontier van Rubro, een verassend goede gratis 500 gram cake:

Schitterende cake, mag wat mij betreft gewoon in de reguliere collectie worden opgenomen. Dat tempo is echt top, de lucht blijft gevuld. Vorig jaar had een lokale vuurwerkwinkel 2 cakeboxen ontworpen i.s.m. Rubro. Heb er 1 live gezien en die was erg goed. Toch jammer dat die top producten dan niet landelijk te krijgen zijn. Hopen dat de Final Frontier in de buurt te krijgen is.

Back
Bovenaan