Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Gaat Pyrostar de Nitraat Cracker opnieuw importeren? Want deze hadden een halve gram. En worden die dan ook weer verkocht bij de Pyroshop?

22281772_1305304829580007_4693301601017076985_n.jpg

22195679_1305304839580006_3129795124811408506_n.jpg

22195776_1305305079579982_1332084181584540601_n.jpg

Precies dat, ze hebben niet eens de moeite genomen om tenminste een F2 knaller te importeren laat staan P1.

Zena is ook degene die met P1 is gekomen hè, dus opzich wel begrijpelijk dat zij daar verder geen weet van hebben. Hoe Salon Roger daar verder mee gekomen is weet ik ook niet. Waar ik het dan wel mee eens ben, is dat Pyroshop voor zover nu ( nog ) niet de moeite heeft genomen om enigzins met wat boeiends voor de klanten te komen. Dat kost ze straks in de herstvakantie erg veel geld. :wink:

Pyroshop zit vast aan Broekhoff.
Zoals ik begrepen heb wil broekhoff niet aan de P1 sensatie...
Dus gaat het zwaar worden voor pyroshop.

Dit is iig een gerucht die ik had vernomen.
Hoop dat er niets van waar is.. anders vrees ik flinke omzet misloping voor pyroshop

Hoop dat er niets van waar is.. anders vrees ik flinke omzet misloping voor pyroshop

Dat klinkt erg slecht, ik betwijfel zeer of deze shop het kan redden t.o.v. Loots en de Zena Baarle winkels....

Alleen dat Thundering Night knalblok ziet er vet uit, maar wel wat prijzig....
De rest is gewoon totaal niet interessant voor de fanatiekere freaks....

In prencipe is dat concept van een doorlont mat zoals die van Zena nog beter te doen met F2. Nu moeten ze tig matjes van maximaal 10 gram doorlonten en met F2 kan dat zelfs tot 25 gram per matje. Dus als ze een beetje creatief zijn ( nou ja, eerder het idee na doen van Zena ) dan kunnen ze ook gewoon prima rollen produceren. Alleen met de losse knallers kunnen ze dan niet concurreren.

Signalos 2.0...dus toch ook hier P1 knallers. Zie trouwens ook dat ze hier de Zensation single row cakes van Broekhoff Pyroshow verkopen.

Uit een ver geheugen geloof ik 150 gram totaal. Ik vond het zelf voor de prijs die ik toendertijd betaald heb niet zoveel.
Zijn ook al jaren uit het assortiment officieel geloof ik.

Dit stond op de Facebook pagina van Pyroshop.

OPROEP!!
Pyroshop is nog op zoek naar enkele magazijnmedewerkers voor de laatste weken van het jaar.
Vind jij het leuk om in een vuurwerk winkel te werken, ben jij eventueel beschikbaar in de weekenden EN tussen kerst en Nieuwjaar dan zoeken wij misschien wel jou!
Onze winkel is in Baarle-Hertog dus eigen vervoer is een must.
Graag zien we je sollicitatie tegemoet, graag voorzien van CV en Foto. Deze mag gestuurd worden naar [email protected]
Misschien tot binnenkort?!

Back
Bovenaan