Mega Willows [Compound]

Ik stoor mij totaal niet aan het feit dat salvo's niet in één keer gaan. Het blijft alsnog voor mij misschien wel de meest indrukwekkende bak in NL. Heb hem dit jaar dan ook drie keer.

3 keer? Ga je ze dan na elkaar afsteken? Of ga je ze tegelijk afsteken zodat je 12 salvo's van 27 schoten tegelijk hebt?

Een andere box uit m’n doorgeschoven bestelling kon niet geleverd worden. Deze als vervanger gekozen, kan niet wachten! :handsup:

Laatst bewerkt:
Bij de bunker in Pijnacker te koop voor €159.

Kom het niet laten heb er 1 besteld, waren maar 2 voorradig (nu 1).

Laatst bewerkt:
Ik heb hem al sinds 2019 in huis. 19/20 niet afgestoken wegens de mist en twee jaar Corona. Eindelijk is ie aan de beurt op de 1ste van 2023!:D

Had er al veel over gelezen en gehoord over dit monster. Heb al veel vuurwerk gehad in mijn lange leven, maar dit is wel de beste bak die ik ooit gehad heb. Vooral die lancering is een genot om te horen. Is in mijn show geschoten en zal de beelden tzt plaatsen.

Hij was weer fijn hoor. Kreeg vragen of dit spul wel legaal was. Blijft machtig hoe de bombettes eruit geschoten worden.

Hij was weer fijn hoor. Kreeg vragen of dit spul wel legaal was. Blijft machtig hoe de bombettes eruit geschoten worden.

Welke batch had je? En gingen de bombettes all at once, of zat er die minimale vertraging in? Ik vraag me af of de batch na 2019 weer echt alk at once schiet.

Video gevonden op het web, Ik vind de spreiding niet heel groot lijken op beeld. natuurlijk had hij last van de wind maar vind hem er niet goed uitkomen..

Deze jaarwisseling ook geschoten na ruim 2 jaar drogen. Was mooi, maar niet overweldigend. Zeker niet de 250€ waard waar hij nu voor aangeboden wordt.

Deze jaarwisseling ook geschoten na ruim 2 jaar drogen. Was mooi, maar niet overweldigend. Zeker niet de 250€ waard waar hij nu voor aangeboden wordt.

250 euro? Hallo! Waar? Deze doet me veel denken aan de W triple layer, waarbij ik de laatste toch echt mooier vind. Hoger tempo en grootsere effecten lijkt het. Die kostte me 100 euro dit jaar.
Edit: op demo's ziet ie er heel mooi uit, op straatfilms (niet alleen die van deze oud en nieuw) ziet ie er niet zo geweldig uit. W Triple layer lijkt nog steeds beter. Alleen heb ik wel de indruk dat deze duidelijk hoger schiet en dus is het beeld dan wel vertekend.
Het is anders knap lastig om 25 mm 108 shots 1600 gram zwaarder en grootser te laten zijn dan 30 mm 108 shots 2 Kg lijkt me.

Ongeacht de vergelijking is dit een prachtbox. Persoonlijk zou ik het een geweldig plan vinden als Evolution een deze waaier in de vier gescheiden delen in een box als de Evo Force one had verwerkt. Dat geeft zoveel meer variatie.

De W Triple layer staat bij mij, mijn maat heeft nu de Triple X staan. Op zich is de al zo goed....Die bestaat uit twee gescheiden compounds. Ik denk dat ik de W triple layer mooi tussen deel 1 en deel 2 in ga zetten volgende oud en nieuw. Dat lijkt me qua tempo, effectsoort en omvang een goed idee.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan