Mega Mini [Uitloop]

Wow, wow, wow en nog eens wow! Wat een super ding is dit! Echt de hele straat was in rep en roer naar dit! Wat een briliant stukje vuurwerk!

Zijn geld meer dan waard! Vogens jaar een 100% zekerheid!!

Absolute aanradar!!

zeer mooi ding, trekt veel bekijks. Van mij mag er een Mega Mega komen, als die iets langs langer zou duren voor iets meer geld is die nog beter

3x2 tegelijk tegenover gestelde richting is ook heel leuk, lijkt veel op een illegale cakebox qua uitwerking.

zoals ik al eerder geschreven heb de mega maxi gaat in 2012 komen
weet alleen nog niet of we deze naam gaan gebruiken

groeten kees makkelie

Helemaal top! Ik ben ECHT gek op dit effect! Ik wacht met smart af naar de mega maxi!!! Zorg alleen wel voor een eerlijke prijs maar dat zit bij China red geloof ik wel snor! Dit potje zorgden in ieder geval voor veel blije gezichten in mijn straat, Toppertje!

Wow, hij was echt geweldig, ik vond hem in 2voud nog het best omdat het dan nog net een gecontroleerde chaos is.

Wat vervelend dat dit product mij nu pas opvalt... Man, die had ik moeten hebben, zo vet! :D
Volgend jaar op zeker bestellen!

Dit was een van de mooiste cakes die wij ( Jappy-b en ik ) tegelijkertijd hebben geschoten en hij staat dit jaar weer op het verlangenlijstje of het wordt zijn grotere broertje die als het goed is dit jaar op de markt gaat komen. De "tails" zijn vet en de finale was nog vetter, topper uit deze lijn was deze cake.

*zet vast wat geld apart* :p

Man, zo gaaf dit en als er nog een grotere komt, dan hopelijk met meer tails en niet met extra boeketten. :wink:

*zet vast wat geld apart* :p

Man, zo gaaf dit en als er nog een grotere komt, dan hopelijk met meer tails en niet met extra boeketten. :wink:

Ik hoop dan op een cake die precies zo is als deze maar dan twee keer zo lang zal gaan duren in het zelfde tempo, moet kunnen aangezien deze cake 260 gram is en 500 dus bijna een verdubbeling wordt.

Dat gaat zeker wat worden, een Mega Maxi, maar misschien dat ze dan soms de S-Shapes af kunnen wisselen met een Fan-Shape, en dan weer terug? Dat zou een nog mooier effect geven in mijn ogen.

Dat gaat zeker wat worden, een Mega Maxi, maar misschien dat ze dan soms de S-Shapes af kunnen wisselen met een Fan-Shape, en dan weer terug? Dat zou een nog mooier effect geven in mijn ogen.

Nee het huidige concept van deze cake vind ik helemaal goud juist, een afwisseling van S en FS zou de cake in mijn ogen juist helemaal niet ten goede komen, het zou juist de strakke lijn die deze cake nu heeft laten verdwijnen.

Back
Bovenaan