Mega Mini [Uitloop]

In ieder geval goed nieuws!

Hey Rik,

Ja, er zijn Mega mini nieuw aangekomen in Nederland.

Met Vriendelijke groeten

André van Wees.nl

IJweg 1255

2152 NA Nieuw-Vennep

Rik :bye:

kan bij een van de intratuinen zijn uit verkocht maar de meeste chinared verkoop p
unten hebben hem nog.
ze zijn al binnen en als je hem niet besteld omdat het een china film is krijg je spijt let maar op wat er op 1 jan 2012 op dit forum staat.
groeten kees makkelie

kan bij een van de intratuinen zijn uit verkocht maar de meeste chinared verkoop p
unten hebben hem nog.
ze zijn al binnen en als je hem niet besteld omdat het een china film is krijg je spijt let maar op wat er op 1 jan 2012 op dit forum staat.
groeten kees makkelie

Hiervan is niets overdreven, hij is echt zo mooi als dat ik/wij hem in China heb(ben) gezien. :D

Maar OP=OP

cimg1859s.jpg
cimg1860.jpg

Lang getwijfeld, maar heb vandaag toch 2 stuks gehaald! Moest er wel 80 km voor rijden op en neer!

Volgend jaar hopelijk ook verkooppunten in Brabant!

Ik denk wel goed vast zetten die heftige mini.

Laatst bewerkt:
Haha moest toch wel even slikken vanwege het formaat. Maar wat komt er uit! echt heel erg vet.
Volgend jaar wat meer kruit erin om de tails beter af te maken:thumbup:

Mooie cake met een lekker tempo. De lucht wordt door de Mini goed gevuld. Wat mij betreft mag er een 500 variant bij komen. Gewoon bij hetzelfde houden, maar dan wat langer.

Laatst bewerkt:
Geweldige cake voor dat formaat, en voor die lage prijs. Gelukkig had ik hem er ook nog eens gratis bij gekregen, maar zeker weer in de collectie volgend jaar.

Back
Bovenaan