Mega Mini [Uitloop]

Ziet er super uit! Voor dat geld kan je makkelijk een gokje wagen! Als hij 80% overeenkomt dan is het nog goed te doen.

China red is wel een toevoeging zo te zien!

Ik hoop dat ze deze laten zien op de vuurwerkshow van de Rijswijkse Vuurwerkhal. ik wil deze toch graag in het echt aan het werk zien! zeker een optie voor mij!

Mega minispektakel! Leuk ding hoor, eigenlijk heel simpel maar nog nooit in Nederland gezien.

Hier kunnen heel wat importeurs een voorbeeld aan nemen, een cake met zoveel schoten hoeft geen 100 euro te kosten!
Ik vind het erg goed dat er nu eens een mooie waaier is die niet veel te duur is!

Hier kunnen heel wat importeurs een voorbeeld aan nemen, een cake met zoveel schoten hoeft geen 100 euro te kosten!
Ik vind het erg goed dat er nu eens een mooie waaier is die niet veel te duur is!

Zijn genoeg waaier cakes te vinden voor dit geld.

Maar deze is gewoon uniek, en eigenlijk vrij goedkoop!

@DeHaan

Als het goed is worden alle China Red Cake's geschoten. Heb ik mij laten vertellen!

dat is niet te hopen!was wel zo dat china red niet geschoten werd op demo`s omdat de boot er nog niet was.
en aangezien mijn bestelling voor 1/3e hier uit bestaat zou dat niet zo mooi zijn:sad:

maar de dealers waar ik besteld heb staat niks op de site en heb ook niks gehoord.:bye:

dat is waarom ik steeds vraag of ze al op een demo geschoten zijn
ze zouden voor kerst nog een container krijgen maar ja of hij er ook is

Deze is errrrggg gaaf!!!

Zeker met 2 tegelijk, maar dan wel zorgen dat ze beiden tegelijk indezelfde richting worden geschoten.

Ben benieuwd naar de O&N filmpjes. Zonder demo en/of filmpje ga ik hem niet kopen, want China filmpjes zijn waardeloos.

Back
Bovenaan