Mega Mini [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5070
Artikelnaam: Mega Mini
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 260 gram
Aantal Schoten: 96
Effectomschrijving: 96 shots spektakelcake die kometen in super tempo en in waaiervorm hoog de lucht in schiet.
Met staart, rode sterren en crackling.

Tijdsduur: +/- 12 seconden
Stijghoogte: ca. 20 meter
Richtprijs: € 24,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik heb het filmpje al gezien, hij is misschien net iets minder als de super 500 qua tails, maar het is een zeer goede bak.

Ik heb het filmpje al gezien, hij is misschien net iets minder als de super 500 qua tails, maar het is een zeer goede bak.

mag ik vragen waar je het filmpje hebt gezien? deze spreekt mij echt aan, een snel schetende staarten/kometen bak die mij met 25 euro prima betaalbaar lijkt. als je dat effect in je straat wil zit je nu niet meer vast aan een veel duurdere super 500 of iets vergelijkbaars. ben weerom ook naar dit bakkie zeer benieuwd.

mag ik vragen waar je het filmpje hebt gezien? deze spreekt mij echt aan, een snel schetende staarten/kometen bak die mij met 25 euro prima betaalbaar lijkt. als je dat effect in je straat wil zit je nu niet meer vast aan een veel duurdere super 500 of iets vergelijkbaars. ben weerom ook naar dit bakkie zeer benieuwd.

Je mag het vragen, maar je krijgt jammergenoeg geen antwoord :p

Nee dat is echt iets voor die gasten zelf, die mogen het naar buiten brengen.

Als iemand zijn filmpjes gewoon op youtube zet betekend dit dat openbaar is dus vindt ik dat iedereen het mag zien! Vindt het overigens wel een mooie cake alleen het is wel een china filmpje dus hoop dat op een demo ongeveer dezelfde kwaliteit te zien is want dan is dit zeker een aanrader:D.
Hier is het filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als moderators het hier niet mee eens zijn dan mag deze pos verwijderd worden.

Gave cake, snel tempo, heldere kleuren en een prefecte timing.

Ben benieuwd naar de verkooppunten.

Het filmpje die je gepost heb laten we gewoon staan,is tenslotte gevonden op een openbaar kanaal van Youtube.
Heb wel net nog contact gehad met iemand van China red en ze vinden het geen probleem dat het gepost word, andere films van de producten volgen spoedig.

Oei, dit ziet er toch wel uit als een lekker stukje vuurwerk. En dat voor 25e! Hij is rap maar dat maakt hem ook interessant. Zou haast denken dat het een Showtimer is.

Wat een vette bak! Precies wat ik al een tijdje zoek, vooral dat einde is TOP! :D
Geen boeketten of andere poespas :)

Back
Bovenaan