Mega Mine [Uitloop 2023]

Deze was ook erg indrukwekkend hoor, fijn geluid met lanceren en mooi schouwspel in de lucht. Deze gaat er zeker meerdere keren komen.

Schreeuwt om dikke projecten dit :D Kwam ook erg goed over op film. Dit zou wel eens een hardloper kunnen gaan worden...

Gaaf ding en met een prijs van 8 euro zou die wel eens heel snel over de toonbank kunnen vliegen...

Mega mine had Broekhof toch al, een rode variant? Deze lijkt dezelfde basis te hebben. Mooi ding dit en ook op het wensenlijstje.

Heel vet product om een project of show mee af te sluiten per meerdere. Geen hele harde burst, maar wel indrukwekkend met 7 tegelijk en zeker als je meerdere Mega Mine's tegelijk schiet!

Ziet er goed uit. Hoop dat die boeketten ook zo goed uit de verf gaan komen in de straat. Dan is het een fantastische vervanger van de 50mm singleshots.

Vorig jaar de oude Mega Mine van Broekhoff gestookt. Deze had 136gr. Die vond ik leuk maar de boeketjes niet geweldig. Ter vergelijking:

Ik vind deze beter overkomen dan de Mega Mine van Broekhoff (oude versie).
Als ik dit zo zie, dan weet ik er wel een leuk project mee. Als je hier een stuk of 10 van inslaat en deze als finale schot eindigt moet een mooi effect opleveren.
Al ben ik ook benieuwd naar de 2"RTC, waarvan helaas nog geen filmpje beschikbaar is.

Mooi stukske vuurwerk. Het afgelopen weekend een doosje besteld. :D
Nu nog een mooie combi bedenken. Maar we hebben nog even tijd.

Ondanks dat soortgelijke al bestonden is dit toch wel een heerlijk alternatief voor de F3 singleshots. Misschien zelfs nog wel iets indrukwekkender, voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Heel bruut en idd finalewaardig! Ook ik moest direct aan de vette Marja denken waar ik er tientallen van geschoten heb. Deze kan niet teleurstellen! (Hoop ik ��)

Ik vind deze beter overkomen dan de Mega Mine van Broekhoff (oude versie).
Als ik dit zo zie, dan weet ik er wel een leuk project mee. Als je hier een stuk of 10 van inslaat en deze als finale schot eindigt moet een mooi effect opleveren.
Al ben ik ook benieuwd naar de 2"RTC, waarvan helaas nog geen filmpje beschikbaar is.
een filmpje heb ik vd week nog in de chat gezet .... van de R.T.C

Back
Bovenaan