Mega Mine [Uitloop 2023]

Wil deze er ook bij dit jaar! Vorig jaar al in de bestelling staan, maar werd automatisch geannuleerd helaas, dus dan maar opnieuw bestellen!:)

Hoe kwam deze over op de testavond? Had het een beetje het effect op het publiek als dat een grote singleshot had?
Vind hem op de film best indrukwekkend!

Hoe kwam deze over op de testavond? Had het een beetje het effect op het publiek als dat een grote singleshot had?
Vind hem op de film best indrukwekkend!

Indrukwekkend was 'ie ook zeker! Omdat het een testavond was, waren er maar een paar mensen bij en van die paar kwamen zeker geen negatieve geluiden. Ikzelf vond 'm ook nog steeds dik, net als op de demo vorig jaar. Een single shot kun je het optisch gezien bijna niet noemen, het is echt een knoepert van een buis. :)

Zie bijv. deze post: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58251-Mega-Mine&p=1185949&viewfull=1#post1185949

Kwam gisteren tog niet helemaal lekker over vond ik. Had hem vorig jaar besteld, maar dat ga ik nu niet weer doen. Zonde, maar vond hem te mager overkomen.

Ik vind hem juist hier nog een keer goed overkomen op film, echter was ik er niet zelf bij dus daar over kan ik niet oordelen. Misschien ook dat deze hoeveelheid schoten tegelijk het nog wat beter maakt.

Op de stream gisteren kwam ie hetzelfde over als vorig jaar toen ik aanwezig was bij de demo, gewoon een prima product. Ik denk op een metertje of 8 in de straat heb je gewoon lekker stookvoer voor in de vooravond.

Back
Bovenaan