Mega Mine [Uitloop 2023]

Na deze gisteren in het echt gezien te hebben, weet ik zeker dat ik met 8 stuks tegelijk, een waardige afsluiting voor mijn show heb :D

Hij leek opeens een stuk harder te gaan maar het blijkt toch echt productie te zijn aan de foto's van de opbouw te zien. Echt dik hebben-spul is het. Daar ga ik wel een paar van inslaan.

Na een twijfelachtige prestatie op een eerdere demo komt deze nu echt wel heel gaaf over en ben ik weer blij er een paar in bestelling te hebben staan. Dikke pijp.

Deze in veelvoud kopen met korting is een leuke voor projecten. Eerst 1 tegelijk, dan 3 tegelijk, dan 6 tegelijk. Maar ook los is het een leuke denk ik. En je kan hiermee praktisch aan elke cake of box een finale toevoegen. Deze ga ik nog proberen te bestellen dit jaar.

Zeker een dikke aanrader. Het had qua volume wel wat minder kunnen zijn, maar verder een top product

Filmpje van Jeffrey

Ziet er heel vet uit dit ding, deze moet er dit jaar in meervoud bij komen als het door mag gaan allemaal.

Komt op bovenstaande film weer erg dik over zeg, echt een top artikel zo. Deze kan zeker wel op de wishlist.

Had zelf een kartonnetje van de Mega Mine. Echt leuk spul, ideaal om in een finale te verwerken.

Back
Bovenaan