Mega 6 - star Assorted

Voor het eerst in de collectie, had met folie en karton door elkaar, top cakes. Lekker gestookt in de vooravond.

Dit blijft wel een heel fijn assortiment hoor. Gewoon dikke cake's met prima effecten en de prijs voor deze set is helemaal goed natuurlijk.

Hier één cake gehad uit deze set de calypso star als ik t goed heb. Wat een boeketten echt hele fijne cakes, zeker voor volgend jaar onthouden!

Ondanks dat er nog steeds maar 240-250 gram in zit(waarom niet gewoon het etiket aanpassen?) Won deze het van de wckd6.

Gewoon lekkere potjes voor de vooravond.

Prachtig assortiment, kan niets anders zeggen. Per stuk leuk voor in de vooravond, met meerdere tegelijk zeer geschikt voor shows of projecten. Zelf per stuk, per 4 en per 36 geschoten, wat een geweld! :handsup:

Ik had deze voor de vooravond aangeschaft maar deze kunnen gewoon om 0:00 mee. Grote effecten en prima burst. Leuke set!

Vwc en Mania nogmaals bedankt voor deze prachtige prijs. Karton 2x 6 Mega 6 star en wat heb ik genoten, helaas wel een paar slecht op film door de mist. Nog 3 over voor volgend jaar ook nog.

Calypso Star, eigenlijk wou ik deze per 2 schieten maar was in de war met een andere. Achja helaas. Gelukkig was het hier niet zo mistig dus wel goed van kunnen genieten

Titan ook een leuk crackling potje, beide geschoten maar de andere niet te zien in de mist.

2x Telesto Star. Hele goeie cake, alleen jammer dat je er bijna niks van kunt zien door de mist

Atlas Star, wat een ding is dit zeg. Goud blijft super lang hangen en komt mooi laag. 1 van de betere en zeker met de grootste effecten van deze reeks

Pandora (hier kom ik volgend jaar op terug) Nauwelijks te zien door de mist

Al met al een prima assortiment. Ga er volgend jaar zeker ook 1 bijhalen:thumbsup:

Goede films, bedankt heren, geven een prima indruk.
Blijft een prima assortiment welke zeker niet misstaat om 00.00u, volgend jaar zeker weer erbij!
En dat goud blijft zeker mooi hangen, topcake is dat!

Ook vanuit mijn kant nog een paar filmpjes. Ik vond het prima cakes voor de freakprijzen

Europa Star

Atlas Star

Telesto Star

Dit jaar voor het eerst maar wat een geweldige assortiment! Persoonlijk vind ik deze het beste momenteel van alle assortimenten.

Blijven mooie cakes. Ik had ze nog over van vorig jaar. Wel wat traag maar wel mooie grote boeketten en lekkere burst.

Back
Bovenaan