Mega 6 - star Assorted

Deze was goed

Deze vond ik dit jaar erg matig

Geloof dat ik de rest niet heb gefilmd.

Hier zie je ook een groot verschil.

De oude vertrouwde had zo een beetje 2.2 voor de burst wat het boeket een goede spreiding gaf. Daf zie ik niet meer terug. Doet me nu een beetje aan de wickedsix denken.

Hier zie je ook een groot verschil.

De oude vertrouwde had zo een beetje 2.2 voor de burst wat het boeket een goede spreiding gaf. Daf zie ik niet meer terug. Doet me nu een beetje aan de wickedsix denken.

is er een verschil tussen de oude en nieuwe versie te zien aan de cakes zelf? ik had vorig jaar nog die met plastic afdekfolie maar had gehoord dat de nieuwe papier hebben. die met plastic gingen in ieder geval heel goed.

is er een verschil tussen de oude en nieuwe versie te zien aan de cakes zelf? ik had vorig jaar nog die met plastic afdekfolie maar had gehoord dat de nieuwe papier hebben. die met plastic gingen in ieder geval heel goed.

Er waren geen oude, in 2018 was deze set compleet uitverkocht. 2018 en 2019 waren beiden super goed. Er worden verschillende films van verschillende camera's naast elkaar gelegd. Als je de film van afgelopen Oud & Nieuw in bijv. de post #694 en #695 of op de vorige pagina bekijkt zijn dat toppers. Eens, die ene film van die ene cake in post #702 is ruk, maar dat lijkt een keer een uitzondering te zijn geweest. Kijk ook maar naar de lovende reacties op de vorige pagina's van afgelopen Oud & Nieuw.

Nog storender vind ik dat deze set nog steeds word verkocht onder 400 gram pts per cake:no:

Ach, in dit geval kun je daar niet van wakker liggen aangezien ze heel goed zijn. Ik spreek uit ervaring, en zie ook de lovende reacties :wink:

Moet je na gaan hoe goed ze zouden kunnen zijn met een dubbele portie sterren er in!

Ik heb vorig jaar trouwens gewoon de oude batch uitgeleverd gekregen.

Het waren er 6, eerst 1 enkel, toen 2 in v en daarna 3 in w vorm, maar had de brandtijd van de lont wat kort ingeschat dus op een gegeven moment hadden we er 5 tegelijk:)

Is er een aanpassing gedaan? 30mm tubes dit jaar? Zit er nu wel 400 gram in of nog steeds 200 en een beetje?

Ik heb veel naar de vele assortimenten gekeken die er te koop zijn, maar ik denk dat deze prijstechnisch het beste is en ook de kwaliteit vind ik erg goed. Maar eens kijken of we deze er bij nemen.

Dit jaar voor het eerst geschoten. Vond bij mij de ‘Titan Star’ het best toch zijn recht komen met goede burst en spreiding. Prima set over het algemeen !

Volgens mij is het Classic Cars assortiment van Loots een omlabeling van de Mega 6

Vanaf 19:50

Ik zag ze voorbij komen bij Raider op z'n compilatie en daar viel het me op dat ze identiek zijn. Even veel schoten en dezelfde effecten.

Back
Bovenaan