Mega 6 - star Assorted

Nou ja goed al hebben ze 240 gram per cake dan vind ik de prijs nog prima aangezien je ze in de freakactie voor minderen dan 10 euro per stuk koopt, maar zeg het gewoon eerlijk :sad:

Nou ja goed al hebben ze 240 gram per cake dan vind ik de prijs nog prima aangezien je ze in de freakactie voor minderen dan 10 euro per stuk koopt, maar zeg het gewoon eerlijk :sad:
Dat is de discussie niet, de cakes zijn prima... prijs kwaliteit is prima. gaat erom dat juist deze cake gebruikt is om aan te tonen dat de inhoud niet overeen komt met de aanduiding op het etiket. Zullen vast veel meer cakes zijn met deze sneaky afwijking.

Dat is de discussie niet, de cakes zijn prima... prijs kwaliteit is prima. gaat erom dat juist deze cake gebruikt is om aan te tonen dat de inhoud niet overeen komt met de aanduiding op het etiket. Zullen vast veel meer cakes zijn met deze sneaky afwijking.

Maar als het product overeenkomt met wat je verwacht mag hebben dan is er toch niks aan de hand? als de burst of de effecten nou dusdanig zouden afwijken dan kunnen we klagen lijkt me.

Maar als het product overeenkomt met wat je verwacht mag hebben dan is er toch niks aan de hand? als de burst of de effecten nou dusdanig zouden afwijken dan kunnen we klagen lijkt me.

Jij koopt een auto waarvan ze zeggen dat het een 2 liter motor heeft. Tijdens de proefrit merk jij niet dat er een 1.6 ltr inzit en na de aanschaf heb je het ook niet door. Vervolgens ontdek je dat het geen 2 ltr is ondanks dat de verkoper dat deed voorkomen.

Voor jou dus geen enkel probleem dat je voor een 2 ltr hebt betaald, aangezien je het toch niet door had?

Smerige actie, bewust of onbewust geen idee. Maar ik vind wel dat je als gepassioneerde ondernemer dit aan moet pakken als de misleiding bij de fabriek ligt. Dit is gewoon oneerlijke marketing. Want ja, 6 400+ grams cakes verkoopt beter dan 6 x 250 grams cakes. Ook ik heb me mede laten overtuigen door de "prijs/kruitinhoud ratio", dus voel me in zekere zin wel misleid. Mocht mania dit opzettelijk doen is het wel een smerig besluit. En wat als elke importeur dit doet, omdat elke importeur dit doet? Tsja wat moet je dan wel of niet geloven als ze weer een nieuwe product op de markt brengen.

Maar!! Het blijven wel sterke cakes, met mooie uitwerkingen. Graag een echte 430 grams versie van deze cakes op de markt brengen:p

Maar!! Het blijven wel sterke cakes, met mooie uitwerkingen. Graag een echte 430 grams versie van deze cakes op de markt brengen:p

Dat is zeker mogelijk,alleen ga je dan naar een groter kaliber en zal de prijs ook een stuk hoger liggen dan nu het geval is.

Ik vind dit pakket een moeilijk iets...Geweldige effecten, goede burst, uitstekende prijs maar geen finale en dat is in mijn ogen echt een gebrek.....

Ik vind geen finale in de blokken juist een pluspunt. Vooral als je ze ze in een project verwerkt kan het geheel wat vloeiender over laten lopen.

Dat is zeker mogelijk,alleen ga je dan naar een groter kaliber en zal de prijs ook een stuk hoger liggen dan nu het geval is.

Ja daar heb je denk ik wel gelijk in dat ze er meer voor vragen.
Ben best bereid om wat meer te leggen voor een 30 mm telesto star en calypso star. Echt een mooi effect hebben die.

Iets verkopen met specificaties die niet kloppen is bedrog. Heb ze 2x besteld maar twijfel ze te retourneren. Voor 10 euro per potje kun je ook 30mm krijgen. (Puur om te straffen. Want het zijn mooie uitwerkingen. Maar ik ben toch niet van de pot gerukt. 100 kopen 50 krijgen)

En hoe gaat de finale er zelf dan uit zien als elk blokje geen finale heeft?

Door een finale te schieten met cakes die daar in mijn ogen beter voor geschikt zijn zoals salvo of all at once cakes.

Stel ik schiet 3x dezelfde mega 6 cake tegelijk. Met daar achter weer 3x dezelfde. Dan hoef ik tussen die 2 echt geen finale van 3 Schots per cake te hebben.

Heb deze besteld voor €60 omdat de meeste video’s ervan er erg goed uitzagen. Wel een beetje verontrustend om te horen over het grote kruitverschil. Zijn ze de prijs nog steeds waard?

Heb deze besteld voor €60 omdat de meeste video’s ervan er erg goed uitzagen. Wel een beetje verontrustend om te horen over het grote kruitverschil. Zijn ze de prijs nog steeds waard?
Wat mij betreft zijn ze het zeker waard, heb deze vorig jaar voor 75 euro gehad. Nu gebruik gemaakt van het mania foutje met de kortingscode en ook voor 60 besteld.

Ik zou je geen zorgen maken. Je krijgt 6 top cakes in de straat. Zeker voor dat geld.

Back
Bovenaan