Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is de discussie niet, de cakes zijn prima... prijs kwaliteit is prima. gaat erom dat juist deze cake gebruikt is om aan te tonen dat de inhoud niet overeen komt met de aanduiding op het etiket. Zullen vast veel meer cakes zijn met deze sneaky afwijking.Nou ja goed al hebben ze 240 gram per cake dan vind ik de prijs nog prima aangezien je ze in de freakactie voor minderen dan 10 euro per stuk koopt, maar zeg het gewoon eerlijk![]()
Dat is de discussie niet, de cakes zijn prima... prijs kwaliteit is prima. gaat erom dat juist deze cake gebruikt is om aan te tonen dat de inhoud niet overeen komt met de aanduiding op het etiket. Zullen vast veel meer cakes zijn met deze sneaky afwijking.
Maar als het product overeenkomt met wat je verwacht mag hebben dan is er toch niks aan de hand? als de burst of de effecten nou dusdanig zouden afwijken dan kunnen we klagen lijkt me.
Maar!! Het blijven wel sterke cakes, met mooie uitwerkingen. Graag een echte 430 grams versie van deze cakes op de markt brengen![]()
Ik vind dit pakket een moeilijk iets...Geweldige effecten, goede burst, uitstekende prijs maar geen finale en dat is in mijn ogen echt een gebrek.....
Dat is zeker mogelijk,alleen ga je dan naar een groter kaliber en zal de prijs ook een stuk hoger liggen dan nu het geval is.
En hoe gaat de finale er zelf dan uit zien als elk blokje geen finale heeft?Ik vind geen finale in de blokken juist een pluspunt. Vooral als je ze ze in een project verwerkt kan het geheel wat vloeiender over laten lopen.
En hoe gaat de finale er zelf dan uit zien als elk blokje geen finale heeft?
Wat mij betreft zijn ze het zeker waard, heb deze vorig jaar voor 75 euro gehad. Nu gebruik gemaakt van het mania foutje met de kortingscode en ook voor 60 besteld.Heb deze besteld voor €60 omdat de meeste video’s ervan er erg goed uitzagen. Wel een beetje verontrustend om te horen over het grote kruitverschil. Zijn ze de prijs nog steeds waard?
Heb deze besteld voor €60 omdat de meeste video’s ervan er erg goed uitzagen. Wel een beetje verontrustend om te horen over het grote kruitverschil. Zijn ze de prijs nog steeds waard?