Massive

ik vond de massive dit jaar ook een beetje tegen vallen de blinkers hadden wel iets langer gemogen maar voor die prijs is het nog steeds een top cake.

Wat een heerlijke film Vwapd, prachtig.
Geweldig mooie chaos in de lucht, dat moet een hoop plezier hebben gegeven.

Geweldig inderdaad, mooie kwaliteit film ook! Hopelijk blijft deze bak zo goed, want dit is er eentje die ik ieder jaar met een aantal tegelijk wil zien! Zal nooit vervelen! :D

Hier 3x massive met sensation gestookt. Was top. Helaas had vrouwlief de night shot aan....weg kleurtjes ��

Damn wat gaaf in v shape!
Volgensmij ging dat trouwens maar net goed met dat huis links? :p

ff totaal offtopic; waarom uploaden zoveel mensen hun videos op Vimeo, en niet op YouTube?

Met dat huis ging hartstikke goed hoor. Kijk mn show maar, is op dezelfde locatie ontstoken.

Wat betreft vimeo: mijn reden is dat een paar jaar geleden het Youtubekanaal Knalgoedvuurwerk is verwijderd door de overheid. Er stonden toen nog redelijk wat shells op en zelfgemaakte mascleta's en we hadden een groot bereik mensen. Dat heeft de das om gegaan toen.

Ziet er goed uit, kleuren komen er mooi uit op die film. Ik wil m aankomende jaarwisseling combineren met de joy ride van wolff :)

Back
Bovenaan