Massive

Had ook de 2014-versie, eerst 1 om in de stemming te komen, daarna 4 tegelijk, wat een feest!
Vorig jaar niet geschoten, wel staan, maar dit jaar dus ingehaald en terecht de beste cake van 2014!

Kleurrijke afsluiter van de nacht voor ons, viel goed in de smaak bij alle omstanders vanwege de kleuren, de grootte en natuurlijk de lucht vol blinkers.

Had ze per 4 geschoten. Gaf echt de wow factor alleen had ik wel wat meer multicolor verwacht, blauw zit er nauwelijks in.

Had hem ook voor het eerst. Hele mooie cake, om lekker van te genieten. Krijg er alleen geen adrenaline kick van, maar dat ligt aan mijn voorkeur denk ik. Prima cake!

Had ook de 2014-versie, eerst 1 om in de stemming te komen, daarna 4 tegelijk, wat een feest!
Vorig jaar niet geschoten, wel staan, maar dit jaar dus ingehaald en terecht de beste cake van 2014!

Kleurrijke afsluiter van de nacht voor ons, viel goed in de smaak bij alle omstanders vanwege de kleuren, de grootte en natuurlijk de lucht vol blinkers.

En hierbij 2 films, eerst een film met een losse Massive.
De tweede film zijn 4 Massives, heerlijke bak!!

Hij was weer geweldig hoor! De beste kleuren die ik ben tegengekomen in het Nederlandse assortiment. Knallen waren ook lekker dof! Deze volgens mij per 4 geschoten in de show, daarna nog een paar tijdens de jaarwisseling!

Wat een heerlijke cake was dit en zeker voor 17,50. Mooie kleuren en heerlijk goud er bij.
Geschoten in v-shape.

Vond de massive toch niet zo bijzonder. Samen met big valk 19 afgestoken. Zou volgend jaar toch voor de big 19 gaan.. ben ik nou de enige die dit vind?

Ik vond ook dit jaar de Massive weer erg mooi (2015-versie). In mijn herinnering zat het met de blinkers ook weer goed, maar kan zijn dat door het kruit mijn gedachten wat zijn vertroebeld...

Dit jaar weer eens aangeschaft voor in de collectie.

Zeker een prima cake voor de relatief lage prijs.

Harde burst en volle boeketten, wat wil je nog meer :wink:

Bekijk in 4k op youtube;

Waar hadden jullie deze afgelopen jaar eigenlijk vandaan?
Bleek opeens heel erg moeilijk te vinden te zijn voor mij. (Omgeving Breda)

Wil eigenlijk een 100 shots blok van deze schatjes maken :p

Waar hadden jullie deze afgelopen jaar eigenlijk vandaan?
Bleek opeens heel erg moeilijk te vinden te zijn voor mij. (Omgeving Breda)

Wil eigenlijk een 100 shots blok van deze schatjes maken :p

Vroeg bestellen. Begreep dat hier fors meer van ingekocht was aangezien ie ook tot Beste Cake van 2014 benoemd is, maar die hele voorraad ging er alsnog snel doorheen! :)

Back
Bovenaan