Marijn Vuurwerk stopt ermee!

Erg jammer, maar had wel iets verwacht. Dat ze zouden stoppen had ik nooit verwacht, maar de berichten vanuit marijn en over marijn waren niet altijd positief.
Maarja, marijn stopt nu wil dat ook gelijk zeggen dat de mensen achter marijn compleet met vuurwerk stoppen?
Ik verwacht nog wel iets uit die hoek hoor, als vuurwerk zo ver in je bloed zit stop je niet zomaar! :wink:

Wow wat een bizar nieuws zeg en wat zonde voor onze vuurwerkliefhebbers, maar ook voor de gehele vuurwerkmarkt.
Ze zetten vaak toch wel de toon, door goede nieuwe en innovatieve producten te bedenken. Na de binkie zijn er toch veel geweest die dit probeerde na te doen.

Erg zonde zeg, baal er wel van!

Dit is jammer zeg! Maar een paar jaar actief geweest op Nederlandse markt en toch het wereldje flink wakker geschud met vernieuwende producten en heldere kleuren, jammer dat er zo snel een einde aan moet komen

Erg jammer dit bericht, de ware reden voor dit besluit maakt eigenlijk niet uit.
Het is gewoon erg jammer dat we marijn nu moeten missen maar mijn inziens hebben we in nederland tal van topmerken / importeurs t.o.v andere landen, dus geen paniek om toch wat moois te kopen.

WoW! Die had ik echt niet zien aankomen:cry: , zeer vervelend... Zelf wilde ik volgend jaar wat halen bij Marijn... Toch wel erg benieuwd of ze het product Binkie aan iemand verkopen, want ze zeggen dat die altijd zo goed is...

dat is wel een donderslag bij heldere hemel zeg .
dit hebben we echt niet aan zien komen .
erg jammer allemaal :sad:

Kolere dat komt even hard aan... Was net overtuigd door Marijn afgelopen jaar en heb veel producten op de lijst staan.

Ontzettend jammer om te horen dat een vernieuwende, geweldige importeur er mee stopt. Sterkte ermee Witte Tenten, er is ongetwijfeld een goede reden voor.

Wat is dit nou weer?

Ze stoppen, maar werkelijk waar niemand weet waarom. Dat ze het niet helemaal naar buiten willen brengen oke, maar zo is het wel heel raar. Was toch niks aan de hand, de zaken liepen toch goed?

Heel vreemd. Gemis wordt dit in de branche.

Ik heb de producten van Marijn nog nooit gehad maar,lees erg veel positieve reacties hierop van de vuurwerkliefhebbers.
Willen ze het vertellen,dan zullen ze het vast wel doen op dit forem en willen ze het niet,respect!
Ook ik wens hun het allerbeste toe!

Mvg Mart

Zonde om te horen zeg, ook ik heb altijd enorm genoten van hun vuurwerk.
Vette Marja, Binkie, de Zware Jongens en natuurlijk de Hoogmoedjes, deze hebben hier voor veel mooie momenten gezorgd tijdens de jaarwisselingen.

Ik wens de Marijn crew het allerbeste toe.

Een van de weinige bedrijven die naar de mening van freaks luisterde..

Erg jammer dit (met dank aan Vrom waarschijnlijk :frusty:)

Sja dan is de uitdrukking "Hoogmoed komt voor de val" in dit geval wel erg dubbel en saillant..

Laatst bewerkt:
Ik lees nu dit nieuws pas! Echt ontzettend spijtig dat Marijn er mee moet stoppen. Had dit jaar voor het eerst wat producten van Marijn en dat is echt heel goed bevallen!

Succes en het beste toegewenst aan (de mensen achter) Marijn!

Dus ze gaan ook geen producten meer leveren aan dealers?
Dat zou erg zonde zijn natuurlijk... Zo ja, Daar gaat mijn finale....!

Back
Bovenaan