Marijn Vuurwerk stopt ermee!

Elburgersc,

Sneu voor diegenen die Marijn een warm hart toedragen en Evelien veel sterkte toegewenst en naar mijn mening had Marijn super¨producten. Jammer maar er zal een goede reden zijn!!

jammer, Heb alleen hoogmoed gehad van Marijn, ook nog bij toeval. hiervan was ik gecharmeerd.
Dus over producten kan ik niet veel zeggen.
Wel jammer dat ze stoppen. ze hadden wel leuke ideeën. Misschien wat te duur naar mijn idee, maar toch. Ik hoop dat het niet komt door donkere toekomstverwachtingen met betrekking tot eventueel verbod.
Gaan ze wel verder met bombers?
greetzz

Minder om te lezen zeg.
Marijn was wel een van de collecties waarvan ik er elk jaar een x aantal artikelen van kocht en afstak.
Minder, ik ga ze wel missen.
Want ze waren wel een importeur die wel hun/haar nek uitstak.

Met andere woorden, ik vind dit gewoon k l o t e!

Godverdomme, wat een ***nieuws zegh!
Bijna alle andere merken/importeurs prima, maar waarom nou net Marijn? Kapot geprocedeerd? Geld op?
Meest creatieve importeur van NL sinds een paar jaar, en nu al weer pleite! Echt bijzonder ***.

Altijd jammer dit,heb zelf nooit marijn gehad maar zag hier op vwc altijd goeie berichten.
Sterkte gewenst voor alle betrokkenen.

Huh, wat is dat nou opeens voor volslagen onverwachts? En een paar week geleden nog evalueren en ons om meningen vragen voor 't nieuwe seizoen...dan moet er toch wel wat gebeurd zijn in de tussentijd en natuurlijk zijn daar details voor nodig om begrip bij ons liefhebbers te kweken!
Zomaar batsboem een vernieuwende, creatieve importeur foetsie?! De eerste en nog altijd bijna enige die wat Kunst in het vuurwerk terug durfde te brengen, gecombineerd met leuke Hollandse namen. Grooooot gemis maar dan ook weer een grote kans voor andere importeurs om 'ns wat af te stappen van het boemknalboeket-sjepieter en ipv enkel de vorm/naamgeving ook de creatieve grensverleggende stijl van het teloorgegane Witte Tentenverhuur te jatten!

R.I.P. Marijn Vuurwerk, bedankt voor al het spraakmakende en onderscheidende vuurwerk!

Woow, die zag ik niet aankomen.
Ik zat net te lachen keek een video en ik zag staan Marijn Vuurwerk stopt ermee. Dat is nou echt zonde :(
Was gbv er maar mee gestopt :p, geintje gbv fans.
Ookal weet ik niet waarom?

Bedankt voor alles Marijn!

Me favo cake :-(
bartje.jpg

die moet ik nu gaan missen.

Erg jammer dat marijn ermee stopt :-(

Maar indien Witte Tenten om financiele redenen stopt zal Evelien er vast wel overna willen denken om de vuurwerktak te verkopen neem ik aan.

In ieder geval zonde dat het zover heeft mogen komen, Witte Tenten had toch altijd een paar unieke producten in hun assortiment.

Ik hoop dat de beste producten van marijn overgenomen mogen worden door een andere importeur.

Sterkte Marijn familie in ieder geval en misschien tot ziens in vuurwerkland.

ik denk niet dat Evelien dat wilt, Marijn vuurwerk is nog steeds een kindje van haar.

Heel jammer om dit te horen, en ik hoop voor ons freaks dat de producten worden overgekocht door een andere vuurwerk importeur, want er zijn zeker een aantal producten die we moeten houden Denk hierbij aan de Zware jongens etc.

Erg jammer om het zo te horen en ik wens Evelien en haar team succes met alles.

En ik hoop echt dat jullie creatieveling die alle uitwerkingen van de producten bedacht bij zijn enthousiasme blijft en misschien bij een andere importeur zijn toegift gaat geven.

Bedankt!

Jammer, altijd vernieuwend bezig geweest!
Zware jongens, tweelingen, hoogmoed, jaloers, woede, romeins kwartet, binkie, wil wil wel, vette marja allemaal stuk voor stuk toppers die we eigenlijk gewoon niet kunnen missen!!!

Echt vreselijk nieuws. Dit komt totaal onverwacht. Marijn is al jaren erg goed bezig in de vuurwerkwereld. Met bijzondere cakes en single shots die je bij geen enkele ander merk ziet. Nu maar hopen dat er nog voldoende voorraad verkocht kan worden aan het eind van het jaar, dat wordt dan inslaan.

De reden waarom Marijn er mee stopt, zullen we denk ik nog wel even moeten wachten. Erg zonde allemaal. Ik wens Evelien en haar collega's/familie erg veel sterkte toe de komende tijd.

Zwaar ***** dit. Het is helaas niet anders.
Zoals velen al gezegd hebben, Marijn was dé importeur die nieuwe ideeen etc aandurfde en op de markt bracht.

Doodzonde.

Evelien, Nancy en de rest van het personeel van Marijn vuurwerk, sterkte en bedankt voor alle mooie producten die ik van jullie heb mogen stoken.
Is even kijken wat ik dit jaar nog kan scoren!

Dit is zeker jammer zoveel mooie producten
en ja dat word zeker inslaan dit jaar
kijken wat ik er nog van kan krijgen allemaal
we gaan ze missen

Zeer jammer dat het ze ermee gaan stoppen,ze hadden goede ideeen die je in de producten terug zag.
Evelien en Nancy en de rest van de team nog bedankt voor de mooie producten en wens jullie het allerbeste toe.

Back
Bovenaan