Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kunnen de product concepten zoals bijv hoogmoed niet verkocht worden aan bijv. royal fireworks ?
klinkt misschien krú , maar sommige producten zijn gewoon te goed om nooit meer te kunnen aanschaffen :(.
erg jammer.
Volgens mij mag iedere importeur gewoon maken wat ze willen.Lijkt me niet dat er patent op effecten zit.![]()
kunnen de product concepten zoals bijv hoogmoed niet verkocht worden aan bijv. royal fireworks ?
klinkt misschien krú , maar sommige producten zijn gewoon te goed om nooit meer te kunnen aanschaffen :(.
erg jammer.
Zeg, hoe officieel is het openingsbericht eigenlijk? Ik begin namelijk 'geluiden' op te vangen die ik vooralsnog even niet ga uitspreken. Kan Evelien zelf niet even "officiele" mededeling komen doen over de aard, inhoud en waarheid van het bericht?
Ik kan jou dit ook wel bevestigen, ik heb Evelien hierover gesproken :(
Waarom is het altijd zo belangrijk om te weten wat de redenen zijn ? Ik en zo ook alle verkooppunten weten de reden waarom ze zijn gestopt en zo zorgwekend vind ik het niet hoor. Maar ik vind dat het niet aan mij is om te vertellen wat de reden van stoppen is.
Mischien moet je ze gewoon de tijd gunnen om te reageren ? Als jij een import bedrijf hebt en besluit te stoppen heb jij ook eerst wel andere dingen aan je hoofd dan reageren op een fora. Maar ik zal evelien wel even vragen of ze wil reageren hoor.