Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die jij noemt is alleen goud ... dit is wel wat diverser qua salvos is de tbc mischien wat dikkerBij de 1e 2 of 3 cakes vind ik het nog niet heel spectaculair, de boeketten lijken wat klein. Maar na ruim een halve minuut begint ie echt lekker te rammen! Hij doet me dan enigzins denken aan de Transbomber Champion Edition met dat tempo, salvo's en veel chry crackling. Qua aantal schoten zijn ze ook hetzelfde en dan is deze prijstechnisch nog net iets interessanter. Denk persoonlijk wel dat de TBC net wat indrukwekkender is, maar deze heeft weer andere leuke effecten.
Tijdens de freakactie van Magnum in april was deze met 30% korting. Toen kon je hem krijgen voor €132,30Voor welke prijs gaat deze ongeveer weg in de freak?
Hopelijk deze schieten dit jaar incombinatie met de transbomber champions edition.
Deze combinatie kan ik niet helemaal plaatsen.
Het Youtubekanaal Rommetje heeft ook deze topper van Magnum vakkundig getest, waarvoor dank. Ik ben normaliter geen liefhebber van dubbele compounds, maar voor deze geweldenaar maak ik graag een uitzondering. Ik ben ervan overtuigd dat dit in de straat echt indruk maakt. Kleuren, tempo, afwisseling, alles klopt gewoon.