Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben even geduld moeten hebben, want deze is op de Magnum demo na, nog niet geschoten tijdens een show of ander evenement in NL in tegenstelling tot een aantal andere nieuwkomers van Magnum en Broekhoff. Gelukkig hebben de mannen van Röder deze box wel geselecteerd op de schietlijst en hieronder de beelden. Kleuren komen op beeld echt goed over en luister vooral naar de reactie van het publiek.

Ik heb hem zelf niet, maar dit is een mooie box hoor! Komt goed over. Zelf ben ik voor de Shots of Anarchy gegaan (die ik nog steeds mooier/unieker vind qua effecten), maar de prijs/kwaliteit verhouding ligt hier veel beter dan bij de Shots of Anarchy! Meende dat deze voorbij kwam voor rond de €130-140 op meerdere plekken in het land en daar heb je echt een hele mooie box voor met ook mooie effecten!

Voor mij is het meer dat ik een relatief hoog budget heb en deze effecten veel terugkomen in andere boxen die ik heb. Deze zou in mijn collectie niet echt iets toevoegen vandaar de keuze naar de Shots of Anarchy. Maar voor iemand die een lager budget heeft of niet veel boxen of zo veel mogelijk waar voor z'n geld wilt is dit een hele goede keuze.

Ik heb hem zelf niet, maar dit is een mooie box hoor! Komt goed over. Zelf ben ik voor de Shots of Anarchy gegaan (die ik nog steeds mooier/unieker vind qua effecten), maar de prijs/kwaliteit verhouding ligt hier veel beter dan bij de Shots of Anarchy! Meende dat deze voorbij kwam voor rond de €130-140 op meerdere plekken in het land en daar heb je echt een hele mooie box voor met ook mooie effecten!

Voor mij is het meer dat ik een relatief hoog budget heb en deze effecten veel terugkomen in andere boxen die ik heb. Deze zou in mijn collectie niet echt iets toevoegen vandaar de keuze naar de Shots of Anarchy. Maar voor iemand die een lager budget heeft of niet veel boxen of zo veel mogelijk waar voor z'n geld wilt is dit een hele goede keuze.
Die laatste zin slaat nergens op natuurlijk. Ik heb geen klein budget en heb deze ook besteld... die 130 a 140 was meer heel tijdelijk bij een enkele verkoper. Normale.prijs ligt toch echt tussen de 160 a 180. Vind hem op deze film beter dan de shots of a . Vooral de tempo versnellingen die erin zitten maken hem beter

Die laatste zin slaat nergens op natuurlijk. Ik heb geen klein budget en heb deze ook besteld... die 130 a 140 was meer heel tijdelijk bij een enkele verkoper. Normale.prijs ligt toch echt tussen de 160 a 180. Vind hem op deze film beter dan de shots of a . Vooral de tempo versnellingen die erin zitten maken hem beter

Die laatste zin is ook niet persoonlijk naar jou of überhaupt naar iemand op dit forum gericht (niet om een discussie aan te wakkeren), maar ik wou graag mijn mening over deze box kwijt en dat ik de prijs/kwaliteit verhouding hier zeer goed van vind liggen. Daarnaast staat er in de laatste zin of... of... of... dus niet alleen voor mensen met een lager budget, maar ook bijv. voor mensen die zo veel mogelijk waar voor hun geld willen. Deze box is gewoon een hele goede koop en dat wou ik duidelijk maken door mijn mening te posten. Dat mijn smaak en voorkeur naar de Shots of Anarchy gaat is aan meerdere dingen te wijten (en smaken verschillen nou eenmaal. Gelukkig ook).

Betreft de prijs heb ik deze vaker dan één keer voorbij zien komen voor €130-€140. Zelfs vorige week nog in de actie bij een winkelier, maar je hebt gelijk dat deze normaliter wordt aangeboden rond de €160-€180.

Echter een super bak, had er nog 1 doorgeschoven naar volgend jaar. Denk dat ik er nog 1 bijbestel zou goed vond ik deze compound.

Bedankt voor het delen van de straatfilms. Wat een dikke bak is dit zeg. Ben normaliter geen liefhebber van de dubbele compounds, maar nu na het zien van de straatfilms weet ik het zeker. De Magnum P.I. is voor dit jaar echt een grote kanshebber.

Dat ziet er echt ontzettend goed uit zeg! Wat balen dat mijn bestelde 3 stuks niet geleverd zijn afgelopen jaar, maar die gaan er komend jaar wel komen. Prijs / kwaliteit ontzettend dik in orde zo te zien!

Super ding! Wat mij betreft deze + een triple X voor een tien uur show en je bent klaar. Bedankt voor het delen.

Zou er persoonlijk toch nog een compound tussen zetten. Het i shape gedeelte van de Triple X is in het begin redelijk tam, voor mijn gevoel klapte de salvo's van de PI de Triple X in het begin er helemaal uit.

Oke, ik was toch nog wat sceptisch over deze toen ik Djaimy zo overtuigd hoorde praten over deze bak, maar de straatfilms spreken voor zich, wat een rammer en wat een tempo zeg, klasse!

Komt geweldig over op de straatfilms! Lekkere rambak zonder dat het een rommeltje wordt. Een dikke concurrent voor de SoA op m'n wishlist al is de PI, zeker in de freak, een stuk voordeliger. Fijn dat een aantal deze bak nog hebben weten te schieten, straatfilms geven toch vaak de doorslag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan