Demo 2021:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die laatste zin slaat nergens op natuurlijk. Ik heb geen klein budget en heb deze ook besteld... die 130 a 140 was meer heel tijdelijk bij een enkele verkoper. Normale.prijs ligt toch echt tussen de 160 a 180. Vind hem op deze film beter dan de shots of a . Vooral de tempo versnellingen die erin zitten maken hem beterIk heb hem zelf niet, maar dit is een mooie box hoor! Komt goed over. Zelf ben ik voor de Shots of Anarchy gegaan (die ik nog steeds mooier/unieker vind qua effecten), maar de prijs/kwaliteit verhouding ligt hier veel beter dan bij de Shots of Anarchy! Meende dat deze voorbij kwam voor rond de €130-140 op meerdere plekken in het land en daar heb je echt een hele mooie box voor met ook mooie effecten!
Voor mij is het meer dat ik een relatief hoog budget heb en deze effecten veel terugkomen in andere boxen die ik heb. Deze zou in mijn collectie niet echt iets toevoegen vandaar de keuze naar de Shots of Anarchy. Maar voor iemand die een lager budget heeft of niet veel boxen of zo veel mogelijk waar voor z'n geld wilt is dit een hele goede keuze.
Die laatste zin slaat nergens op natuurlijk. Ik heb geen klein budget en heb deze ook besteld... die 130 a 140 was meer heel tijdelijk bij een enkele verkoper. Normale.prijs ligt toch echt tussen de 160 a 180. Vind hem op deze film beter dan de shots of a . Vooral de tempo versnellingen die erin zitten maken hem beter
Super ding! Wat mij betreft deze + een triple X voor een tien uur show en je bent klaar. Bedankt voor het delen.Echter een super bak, had er nog 1 doorgeschoven naar volgend jaar. Denk dat ik er nog 1 bijbestel zou goed vond ik deze compound.
Super ding! Wat mij betreft deze + een triple X voor een tien uur show en je bent klaar. Bedankt voor het delen.