Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik de filmpjes zo zie is dit product wel echt een topper in de straat, zeker voor dat geld. Er is wel echt veel keuze binnen deze prijscategorie, toch vind ik deze combi van effecten en tempo wel uniek genoeg om zich te onderscheiden. Vind dat Magnum ook dit jaar weer lekker creatief bezig is met die compounds.

Hele dikke bak dit, zit echt van alles in. Hadden voor mij alleen wat meer spinners in mogen zitten. Maar hij gaat er zeker komen, dat wordt genieten in de straat.

Vanwaar de stilte over deze compound? Hier staat ie straks in de collectie!

Kon hem ook tijdens de freakactie van Magnum niet laten staan. Per 2 geschoten of niet dit word denk ik wel 1 van de toppers dit jaar hier in de straat.

Iemand deze box alsnog kunnen bemachtigen? Had deze ook besteld en ben wel benieuwd naar een straatfilm

Inmiddels al weer aangeboden voor een nette prijs bij een freakshop. Deze staat ook bij mij op de ljjst voor dit jaar

Stiekem gehoopt dat er toch wat beeldmateriaal beschikbaar zou komen uit de straat gezien er mondjesmaat van andere magnum producten ook wat voorbij kwam..
Staat hoog op de verlanglijst!

Hier staat die ook hoog op de verlanglijst. Zonder een straatfilm gaan we de gok ook maar gewoon nemen, stond afgelopen jaar ook al op de wishlist namelijk. Lekkere rambox voor een goede prijs! :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan