Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het Youtubekanaal Rommetje heeft ook deze topper van Magnum vakkundig getest, waarvoor dank :handsup:. Ik ben normaliter geen liefhebber van dubbele compounds, maar voor deze geweldenaar maak ik graag een uitzondering. Ik ben ervan overtuigd dat dit in de straat echt indruk maakt. Kleuren, tempo, afwisseling, alles klopt gewoon.

Op deze film ontzettend goed. Dit jaar gezien de prijzen maar eens selectief kijken naar een paar boxen zoals deze en daar genoegen mee nemen

Hmmm, wilde eigenlijk op zeker een Triple X gaan bestellen, maar begin nu toch te twijfelen of het deze niet moet worden. Wat meer afwisseling, iets goedkoper en i-shape is in mijn vrij smalle straat wel wat "makkelijker".
Gelukkig nog tijd zat om er eens over na te denken ...

Heb je die dit jaar besteld?? Wel flink balen voor je..ik had er nog 1 doorgeschoven vanuit 2021 bestelling hopelijk kan die wel geleverd worden
Ja dit jaar besteld. Overige winkels kan ik hem nu niet meer vinden voor een 'mooie prijs' dus moet ik maar opzoek naar een andere box voor erbij

Ja dit jaar besteld. Overige winkels kan ik hem nu niet meer vinden voor een 'mooie prijs' dus moet ik maar opzoek naar een andere box voor erbij

Nou ik ben ook de klos. Had VW Outlet een berichtje gedaan maar ik krijg hem ook niet geleverd:cry:

Nu maar eens puzzelen wat we als vervanger gaan uitzoeken

Nou ik ben ook de klos. Had VW Outlet een berichtje gedaan maar ik krijg hem ook niet geleverd:cry:

Nu maar eens puzzelen wat we als vervanger gaan uitzoeken
En welke reden geven zei dan?
Aangezien hij nog steeds op de site staat en ook bestelbaar is,als de box niet geleverd kan worden dan haal je hem toch van de site zou ik denken??

En welke reden geven zei dan?
Aangezien hij nog steeds op de site staat en ook bestelbaar is,als de box niet geleverd kan worden dan haal je hem toch van de site zou ik denken??

De prijs is inmiddels aangepast maar de PI staat wel al een hele tijd op uitverkocht. Winkelier zegt nu dat ondanks eerdere reserveringen de inkoopprijs flink is gestegen. Heb ik natuurlijk geen boodschap aan, lijkt er ook niet op dat ik er met de winkelier ga uitkomen dus gevraagd om alles kostenloos te annuleren

Beste MagicSjefke,

Laten we het a.u.b. bij feiten houden.
We willen het graag netjes met je oplossen, maar dat doen we wel graag persoonlijk met jou en niet met daar omheen verschillende verhalen in topics zoals deze.
We hebben je zojuist nog een mail gestuurd met de laatste antwoorden en informatie.

P.s.
Natuurlijk zijn we niet te beroerd om de de hogere inkoopprijs voor eigen rekening te nemen. Dat doen we namelijk voor erg veel artikelen, zo lang ze maar leverbaar zijn.
Ook annuleren, wanneer gewenst, doen we zonder gezeur, kostenloos zoals altijd.

Die is gewoon leverbaar lijkt me. Magnum site is up to date qua prijzen en producten zo lijkt het. En de Pi staat ook gewoon op de inkooplijst 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan