Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe vaker ik de straatfilm kijk, hoe dikker hij op de lijst komt te staan. Echt een dikke rammer!

Dit ziet er ook wel heel erg goed uit zeg. Magnum heeft een paar beste toppers afgeleverd !!

Bij de 1e 2 of 3 cakes vind ik het nog niet heel spectaculair, de boeketten lijken wat klein. Maar na ruim een halve minuut begint ie echt lekker te rammen! Hij doet me dan enigzins denken aan de Transbomber Champion Edition met dat tempo, salvo's en veel chry crackling. Qua aantal schoten zijn ze ook hetzelfde en dan is deze prijstechnisch nog net iets interessanter. Denk persoonlijk wel dat de TBC net wat indrukwekkender is, maar deze heeft weer andere leuke effecten.

Kijk dit ziet er prima uit. Flinke doos ook! Mooie mixed box, het einde is echt prachtig met dat double gold en chrys.

wat een heerlijke bak zeg! Had hem 1x op de lijst staan....maar dit konden er zomaar eens twee gaan worden :D

Bij de 1e 2 of 3 cakes vind ik het nog niet heel spectaculair, de boeketten lijken wat klein. Maar na ruim een halve minuut begint ie echt lekker te rammen! Hij doet me dan enigzins denken aan de Transbomber Champion Edition met dat tempo, salvo's en veel chry crackling. Qua aantal schoten zijn ze ook hetzelfde en dan is deze prijstechnisch nog net iets interessanter. Denk persoonlijk wel dat de TBC net wat indrukwekkender is, maar deze heeft weer andere leuke effecten.
Die jij noemt is alleen goud ... dit is wel wat diverser qua salvos is de tbc mischien wat dikker

Wat hoop ik deze komend jaar toch nog eens tegen te komen. Ontzettende dikke beuker!

Het Youtubekanaal Rommetje heeft ook deze topper van Magnum vakkundig getest, waarvoor dank :handsup:. Ik ben normaliter geen liefhebber van dubbele compounds, maar voor deze geweldenaar maak ik graag een uitzondering. Ik ben ervan overtuigd dat dit in de straat echt indruk maakt. Kleuren, tempo, afwisseling, alles klopt gewoon.

Het Youtubekanaal Rommetje heeft ook deze topper van Magnum vakkundig getest, waarvoor dank :handsup:. Ik ben normaliter geen liefhebber van dubbele compounds, maar voor deze geweldenaar maak ik graag een uitzondering. Ik ben ervan overtuigd dat dit in de straat echt indruk maakt. Kleuren, tempo, afwisseling, alles klopt gewoon.

Ik heb hem ook gehad dit jaar, maar deze beelden geven hem niet de credits die deze compound zou mogen hebben. Alles is een stuk voller en robuuster dan op de film.

Wat een ontzettend gave bak is dit zeg! Heerlijke effecten al zo op film, dat moet in het echt dus nóg grootser zijn volgens Bart. Geweldig! Hebben hebben hebben! Deze moet ik zien te scoren!

Wat een geweldige bak zeg, als de kans er is neem ik hem zeker mee. Deze heeft echt alles en blijft maar gaan. Echt een hele mooie dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan