Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom maar door hoor.Had deze afgelopen jaarwisseling. Erg goed bevallen! Heb als het goed is nog wel een straatfilmpje gemaakt met mijn telefoon. Toevallig mensen die dat nog graag willen zien? Dan upload ik hem even op YouTube.![]()
Wow, wat een power, wat een agressie! Komt op het laatste filmpje erg dik over!
Jaa, dat was die ook! Heerlijk al die salvo's! Tempo was goed, alleen jammer van die ene pauze, maar geeft wel beetje een climax (mensen dacht al dat ie klaar was) en dan knalt hij nog even leeg. Echt een aanrader!
Dat werkt altijd erg leuk als finalebak. Staan ze al te klappen en dan begint het geweld pasChina Red heeft echt kwalitatief goede compounds en sommige ook nog met een leuke prijs. Helaas heeft zo'n beetje iedere rammer een Crackling finale tegenwoordig maar het publiek gaat er altijd los door
Dit jaar toch maar eens proberen. Deze icm met de Bulldozer van CR geeft ook een geweldige finale denk ik.
Keuzes, keuzes, keuzes... Als jullie zouden moeten kiezen, zou het dan deze worden of toch Bulldozer van China Red? Ik heb ze beide nog nooit live meegemaakt maar na alle straatvideos gezien te hebben kan ik niet meer kiezen tussen deze 2 prachtige producten.