Magic in the Air [Compound]

Blijft zeker een fraaie bak. Hoop deze of de Bulldozer te kunnen bemachtigen, eind van het jaar. Of misschien wel een nieuwe China Red compound. :)

Had deze afgelopen jaarwisseling. Erg goed bevallen! Heb als het goed is nog wel een straatfilmpje gemaakt met mijn telefoon. Toevallig mensen die dat nog graag willen zien? Dan upload ik hem even op YouTube. :)

Heb hem zelf nog niet eerder gehad, wel live gezien voor de deur van de zaak, hele dikke bak heerlijke klappen,grootte boeketten en een heerlijk tempotje, deze dit jaar maar toch aanschaffen

Wow, wat een power, wat een agressie! Komt op het laatste filmpje erg dik over!

Jaa, dat was die ook! Heerlijk al die salvo's! Tempo was goed, alleen jammer van die ene pauze, maar geeft wel beetje een climax (mensen dacht al dat ie klaar was) en dan knalt hij nog even leeg. Echt een aanrader!

Jaa, dat was die ook! Heerlijk al die salvo's! Tempo was goed, alleen jammer van die ene pauze, maar geeft wel beetje een climax (mensen dacht al dat ie klaar was) en dan knalt hij nog even leeg. Echt een aanrader!

Dat werkt altijd erg leuk als finalebak. Staan ze al te klappen en dan begint het geweld pas:D China Red heeft echt kwalitatief goede compounds en sommige ook nog met een leuke prijs. Helaas heeft zo'n beetje iedere rammer een Crackling finale tegenwoordig maar het publiek gaat er altijd los door :thumbup: Dit jaar toch maar eens proberen. Deze icm met de Bulldozer van CR geeft ook een geweldige finale denk ik.

Dat werkt altijd erg leuk als finalebak. Staan ze al te klappen en dan begint het geweld pas:D China Red heeft echt kwalitatief goede compounds en sommige ook nog met een leuke prijs. Helaas heeft zo'n beetje iedere rammer een Crackling finale tegenwoordig maar het publiek gaat er altijd los door :thumbup: Dit jaar toch maar eens proberen. Deze icm met de Bulldozer van CR geeft ook een geweldige finale denk ik.

Klopt inderdaad! Jaa, het geeft wel veel geweld, maar ik vind zelf een finale met alleen gouden effecten ook erg aantrekkelijk! Deze was erg goed als finale compound idd! Beetje transbomber idee die laatste cake!

Keuzes, keuzes, keuzes... Als jullie zouden moeten kiezen, zou het dan deze worden of toch Bulldozer van China Red? Ik heb ze beide nog nooit live meegemaakt maar na alle straatvideos gezien te hebben kan ik niet meer kiezen tussen deze 2 prachtige producten.

Ik heb deze beide live gezien bij de demo van Makkelie. De magic is een mooie compound in salvo’s en met mooie boeketten en een harde burst. De bulldozer is echter een echte showbox met verschillende schietrichtingen en een hoger tempo. Ook van deze is de burst top. Ik zelf zou kiezen voor de bulldozer.

Keuzes, keuzes, keuzes... Als jullie zouden moeten kiezen, zou het dan deze worden of toch Bulldozer van China Red? Ik heb ze beide nog nooit live meegemaakt maar na alle straatvideos gezien te hebben kan ik niet meer kiezen tussen deze 2 prachtige producten.

Vorig jaar beide gehad dus kon ze goed vergelijken. De magic in the air is zeker een mooie box, maar deze knalde bij mij helaas halverwege kapot.. hele straat vol bombettes die explodeerde. De bulldozer is zoals aangegeven hierboven echt een showbox. Keiharde knallen, veel grotere boeketten en mooie variatie met een finale waar je u tegen zegt. Kortom, kies voor de Bulldozer! Ik neem hem dit jaar ook weer in de collectie.

Hierbij mijn straatfilmpje van deze heerlijke rammer! Wat een topbox. Had hem voor de 2e keer en damn wat is dit genieten! :D :thumbsup:

Back
Bovenaan