Magic in the Air [Compound]

maar dat product video's uit China vaak wat geupgrade worden is wel een feit.

Klopt helemaal, daarom bouw ik altijd een marge in en probeer ik altijd een inschatting te maken van 75% van de prestatie van het China filmpje. In dit geval zou dat voldoende zijn hahaha. Maar daar naast wacht ik toch ook graag een demo af om hem live te kunnen aanschouwen.

Magic in the air Productie 2017.

Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.

Magic in the air Productie 2017.

Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.

Is helemaal niets mis mee als hij zo presteert, maar even kijken naar een CR dealer in de buurt :)

Ziet er uit als een box die wel indruk maakt, tempo spreekt mij ook wel goed aan.
Deze schrijf ik wel op het wensenlijstje. :)

Anihalas heeft vast nog een film van dichterbij, dan komt ie beter over, maar in werkelijkheid was ie sowieso top. Mooie effecten, hoog tempo, flinke boeketten voor het kaliber, aanrader wat mij betreft.

Anihalas heeft vast nog een film van dichterbij, dan komt ie beter over, maar in werkelijkheid was ie sowieso top. Mooie effecten, hoog tempo, flinke boeketten voor het kaliber, aanrader wat mij betreft.

Correct, even geduld nog :yes: Ik vond dit ook wel een topper. De kleuren uit de eerste cakes zijn gewoon goed het goud is prima en de finalecake sluit mooi aan bij de transbomberiaanse crackling hype die we ook bij de nieuwe box van Vulcan en in de Jackhammer zien. Daar zal de straat van gaan smullen!

Ik vond het al een hele mooie box en dat vind ik nog steeds, maar voor degenen die daar waren heb ik de vraag : waren de effecten nou relatief snel weg of ... ?

Ik vond het al een hele mooie box en dat vind ik nog steeds, maar voor degenen die daar waren heb ik de vraag : waren de effecten nou relatief snel weg of ... ?

Heb dat niet zo ervaren, maar als ik de film zie, snap ik je vraag. Denk dat het tempo het goed maakt, was mij live niet opgevallen.

Heb dat niet zo ervaren, maar als ik de film zie, snap ik je vraag. Denk dat het tempo het goed maakt, was mij live niet opgevallen.

Als jou dat niet is opgevallen dan kan ik er van uit gaan dat ze redelijk blijven hangen, thnx Mike. Nu moet ik er dus nog een box bij nemen :D

Back
Bovenaan