Knettermans
VWC lid
Die ziet er wel heel goed uit op het filmpje van de demo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maak aub een compound van 100 shots van het laatste effect. Wat een top kwaliteit! Leek bijna op de green flying silver palmtree van vroegah. Voor mij de topper van de avond.
Hele dikke box. Ga deze volgend jaar zeker in de gaten houden. Net als wat andere producten van CR. Ik vind dat ze tot nu toe wel één van de betere importeurs van dit jaar.
Deze ziet er nog mooier uit dan de break out. Is ie ergens nog rond de 120,- of minder gespot? 150,- vind ik ook teveel..
Ik denk dat de 'Gorilla' jou nog meer aanspreektDeze ziet er nog mooier uit dan de break out. Is ie ergens nog rond de 120,- of minder gespot? 150,- vind ik ook teveel..
Wat een ontzettende beuker is dit toch, heerlijk! Volgens mij komt deze en zo'n beetje alles van China Red uit dezelfde fabriek als de de Breakout: Key International Trading oid. Verklaart de goede burst
Complimenten aan jou en hoe jij de producten op de demo's in beeld brengt. Topkwaliteit beeld en geluid en mooi dat je de gebouwen erbij ziet en beseft hoe groot de effecten zijn. Ga zo door!![]()
Eens met bovenstaande, erg mooie filmpjes en realistische weergave!