Lion

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6308
Artikelnaam: Lion
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1908,8 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - Compound
Effectomschrijving: mine, ti-gold coco, blink, brocade crown to chrys, stars, dahlia, bloom flower, brocade crown king, tails - blue, red, yellow, purple, silver, orange, green, gold
Tube diameter: 30 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 189,00

Lion.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker tempo, maar deze heeft het voor mij dan weer net niet. Geen idee waarom. Misschien gebrek aan originaliteit of kleur?

Geen onaardige cake, maar had meer een rambak mogen zijn. Het tempo is het nu net niet voor mij.

Prijs is inderdaad niet mega aantrekkelijk, tempo valt dan wel weer mee. Jammer dat je niet zo goed de grootte in kan schatten van de effecten gezien de zoom van de opname.

Deze was echt bizar dik, lekkere salvo's en harde burst met mooie effecten. De goud salvo's waren heel vol maar ik vond vooral de palmen uniek dik, leek net alsof je naar een profblok stond te kijken. Zeker een dikke bak!

Rekening houden dat ik op grote afstand stond

Deze was echt bizar dik, lekkere salvo's en harde burst met mooie effecten. De goud salvo's waren heel vol maar ik vond vooral de palmen uniek dik, leek net alsof je naar een profblok stond te kijken. Zeker een dikke bak!

Rekening houden dat ik op grote afstand stond

Sluit ik me helemaal bij aan, ik stond een stuk dichter bij het schietplein z’n 50meter denk ik.
Dit was echt net zoals alle andere nieuwe boxen van CR super! Niet verwacht eigenlijk dus ik was enorm verrast!

Zeker mooie bak! Gaat op de lijst voor volgend jaar, misschien voor een mooie prijs tijdens een freak actie, 150 is me net te veel voor deze.

Hier 190, losse cakes ook 33% duurder dan normale prijs. Kijken wat ik volgend jaar van de dierencakes van verder weg kan halen, toch ns leuk om mee te maken voor normale prijzen.

Gisteren bij ons op demo voor het eerst mogen aanschouwen maar wat een topper zeg, gaat op het lijstje om nog eventueel aan te schaffen.

Mss moeten we 't hier ter forum al niet meer over "keiharde burst" gaan hebben om ILT niet op ideeën te brengen... Je begint je met NL consu spul al een halve crimineel te voelen onderhand

Mss moeten we 't hier ter forum al niet meer over "keiharde burst" gaan hebben om ILT niet op ideeën te brengen... Je begint je met NL consu spul al een halve crimineel te voelen onderhand

Eens maar diezelfde ILT zit ook op het forum te kijken naar alle filmpjes maar met een ander doel dan genieten… en dus een andere manier handenwrijvend bij het zien van een topper :bonk:

Back
Bovenaan