Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist inderdaad ook nog meegepakt in Deventer, heb ik hem toch nog in de collectie. Ruggengraat was toch allang bezweken...Deze en de Gorilla waren gisteren voor €129 te krijgen in de losse verkoop bij de Intratuin (in elk geval) Deventer en Apeldoorn. Was een zwaar moment voor de ruggegraat, maar net niet onder de druk bezweken. Met goed stookweer in het vooruitzicht zou de ruggegraat het niet gehouden hebben.
Same pik!!!ga binnen nu en 15 min de lion de lucht in schieten, ben echt heel benieuwd!
Ja echt belachelijk. Het gaat ook niet om oude batches ofzo. Ik had de nieuwe kooiloze dark empress omlabeling en die klapte ook uit elkaarEn ja hoor, de Lion klapte na cake twee uit elkaar. Gelukkig schoot de boel niet richting publiek. Maar kom op he, dit kan echt niet meer CR!
Eens, snap de hype nietIk had de Dark Empress van VWB. Dikke burst en boeketgrootte hoor maar qua effecten weinig opvallend. Crackling in laatste stuk was ook te zwak om uit de herrie te springen. Ik vond hem de volle mik van 159 niet waard. Leuk, dik, meer ook niet.
Idem!Eens, snap de hype niet