Lion

Mocht iemand een mooie deal willen scoren:

Intratuin Deventer staan ze nu voor 130 euro. Ook de Wolf Fire Festival voor 60 (!!) euro
Ik heb snel een fire festival opgepikt. GOGOGO

Deze en de Gorilla waren gisteren voor €129 te krijgen in de losse verkoop bij de Intratuin (in elk geval) Deventer en Apeldoorn. Was een zwaar moment voor de ruggegraat, maar net niet onder de druk bezweken. Met goed stookweer in het vooruitzicht zou de ruggegraat het niet gehouden hebben.
Zojuist inderdaad ook nog meegepakt in Deventer, heb ik hem toch nog in de collectie. Ruggengraat was toch allang bezweken...

Deze doet me qua burst een beetje denken aan de Spectacle Show 100/120 van EVO destijds. Die hadden ook een aantal batches van ongekende kwaliteit, vooral toen ze nog in de goud-rode en goud-paarse dozen zaten. Jammer dat ik er nu pas achter kom hoe goed deze is, anders had ik hem zeker ergens gaan halen.

Kunnen we heel china red van de markt halen? Vorig jaar al wat verhalen over ontplofte cakes/compounds maar nu helemaal veel verhalen echt te bizar voor worden. Bij mij klapte de lion halverwege uit elkaar.

Laatst bewerkt:
Zelfde verhaal hier; Bombette bleef zitten in de laatste cake en klapte uit elkaar. Gelukkig iedereen op ruime afstand en geen problemen maar lijkt mij niet de bedoeling ...

Laatst bewerkt:
Heb het al eerder aangegeven, dit is de reden dat ik helemaal niets van CR haal. Er is keus genoeg, haal liever een ander merk.

Ik had de Dark Empress van VWB. Dikke burst en boeketgrootte hoor maar qua effecten weinig opvallend. Crackling in laatste stuk was ook te zwak om uit de herrie te springen. Ik vond hem de volle mik van 159 niet waard. Leuk, dik, meer ook niet.

En ja hoor, de Lion klapte na cake twee uit elkaar. Gelukkig schoot de boel niet richting publiek. Maar kom op he, dit kan echt niet meer CR!
Ja echt belachelijk. Het gaat ook niet om oude batches ofzo. Ik had de nieuwe kooiloze dark empress omlabeling en die klapte ook uit elkaar

ik vond het een mooie compound niet voor 160 maar als je hem voor 130 kon krijgen was die erg goed. Mijne was alleen wel anders dat de normale lion de 2de cake was voor mij het gevoel een cake van de gorrila. filmpje komt ooit.

Laatst bewerkt:
Ik had de Dark Empress van VWB. Dikke burst en boeketgrootte hoor maar qua effecten weinig opvallend. Crackling in laatste stuk was ook te zwak om uit de herrie te springen. Ik vond hem de volle mik van 159 niet waard. Leuk, dik, meer ook niet.
Eens, snap de hype niet

Vond deze ook tegenvallen, eerlijk. Al die hype zorgde ervoor dat ik deze alsnog bij een CR winkel niet in de buurt ging halen voor een last minute bestelling, maar snap die hype oprecht niet.

In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn perceptie lag maar nu ik de rest vd reacties lees was dat het dus gelukkig niet.

Hier ging de Lion wel helemaal goed. Vond alleen de burst wat inconsistent. Soms was die goed en een salvo later merkbaar minder. Kan ook door de wind en/of het specifieke effect komen. Finale leek langzamer dan op eerdere straat filmpjes, dat vond ik wel jammer.

Vond deze dit jaar ook tegenvallen. Heb hem zowel in de vooravond als om 00.00 geschoten en beide keren was dit niet een van de uitblinkers. Vorig jaar was ik veel meer onder de indruk. Misschien toch de wind? Of kleine aanpassingen? Ik weet het niet, maar ik geloof het nu wel na 2 jaar.

Warning azijn incomming.

Wat viel deze tegen zeg, de zoveelste wijze les. Koop nooit een gehypte compound om de hype maar zoek je vuurwerk uit om de uitwerkingen die jij mooi vindt.
Een hype is op het forum vaak gebaseerd op burst, had de lion 1 van de dikste bursts, absoluut. Al was dat alleen cake 1 en 3 van de lion verder viel de burst wel mee.
De vraag is, maakt de burst de 12 in een dozijn effecten goed? Nee.
Dus mocht je denken dat je iets gemist hebt omdat je deze nog nooit gehad hebt. Twijfel niet langer en sla hem lekker over.

Back
Bovenaan