Lion

Paar dagen geleden contact gehad met de winkel waar ik hem heb besteld. Was nog niet duidelijk welke batch hun hebben/ gaan krijgen. Mochten hun hem niet kunnen leveren krijg ik de ocean of lights als vervanger. Heb natuurlijk de lion liever maar zou hier wel mee kunnen leven.
Ik kreeg de Panther als vervanger van China Red en die is over de 200 euro. Ocean of lights is 149 euro en goedkoper dan de 159 euro van een Lion tenzij je natuurlijk een dik chepaere prijs hebt betaald voor de Lion, dan snap ik Ocean of lights.

Al is Ocean of Lights wel een dikke bak ;-)

Deze en de Gorilla waren gisteren voor €129 te krijgen in de losse verkoop bij de Intratuin (in elk geval) Deventer en Apeldoorn. Was een zwaar moment voor de ruggegraat, maar net niet onder de druk bezweken. Met goed stookweer in het vooruitzicht zou de ruggegraat het niet gehouden hebben.

Deze en de Gorilla waren gisteren voor €129 te krijgen in de losse verkoop bij de Intratuin (in elk geval) Deventer en Apeldoorn. Was een zwaar moment voor de ruggegraat, maar net niet onder de druk bezweken. Met goed stookweer in het vooruitzicht zou de ruggegraat het niet gehouden hebben.
Jeetje, lekkere prijs man. Ik heb er wel wat meer voor neer geteld haha. Ik heb wel de 2024 batch overigens.

Bijlagen

• IMG20241229123016-min.jpg
    IMG20241229123016-min.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 50
Heb ze gerekend met gratis vuurwerk ook voor "125" kunnen krijgen, dus dat is zeker lekker

Dan is het moeilijk te weerstaan ja. Ik heb hem niet gekocht dit jaar ondanks dat ie verkozen was als beste. Baal er wel een beetje van, maar zie de straatfilms graag tegemoet. :)

Poah, is toch echt wel een serieuze dikke bak. Denken jullie dat er nog wat van overblijft met de voorspelde wind?

Poah, is toch echt wel een serieuze dikke bak. Denken jullie dat er nog wat van overblijft met de voorspelde wind?
Vast wel iets. Het is maar net met hoeveel je genoegen neemt. Ik zou de keus maken deze nog een jaartje te bewaren in de hoop op beter weer volgend jaar.

Back
Bovenaan