Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die kans acht ik groot! No worries, Makkelie heeft het voor elkaar!CR dealer makkelie in vijfhuizen staat die nog gewoon te koop.. hopen dat ik hem gewoon binnen krijg
Klopt al jaren langs kom ik bij hun voor mn CR vuurwerk. Normaak altijd in die van badhoevedorp. Dit keer voor vijfhuizen gekozen Toppers zijn het.Die kans acht ik groot! No worries, Makkelie heeft het voor elkaar!
Die staat er helemaal los van.En de omlabeling Dark Empress? Staat dat er dan los van?
Gelukkig want ik heb de omlabellingDie staat er helemaal los van.
Percentages waar ik mee kan werken.243 betreft 20% van de voorraad
Dus 80% wordt uitgeleverd
Voor de zekerheid even contact gezocht met het verkooppunt en krijg 'm gelukkig ook gewoon. Eerste keer in de collectie en kijk er naar uit om deze in de straat te zien rammen!Bij mijn dealer wordt deze prachtbox gewoon uitgeleverd gelukkig.![]()
Ja wrijf het er maar in hahaha. Heerlijke bak inderdaad maar gelukkig heb ik genoeg ander mooi spul. De Gorilla krijg ik iig wel.Voor de zekerheid even contact gezocht met het verkooppunt en krijg 'm gelukkig ook gewoon. Eerste keer in de collectie en kijk er naar uit om deze in de straat te zien rammen!
Presteert op alle films echt geweldig, deze staat hier nog niet volgens mij, vanaf 1:13:30. Komt hier ook echt waanzinnig goed over.
Hier komt ie echt geweldig tot zijn recht! Pracht bak.Geschoten op de Ano vuurwerkdemo van 2024